Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Thyroin alkaa potkimaan vasta 2kk käytön jälkeen siten,

Vierailija
08.10.2010 |

että mennään liikatoiminna puolelle? Eli alkuun ei tuntuisi missään ja nyt 2kk jälkeen meneekin liikatoiminna puolelle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitystä voi joutua alkuun venkslaamaan pitkäänkin ennen kuin se asettuu. Ja joillekin ei Thyroxin edes sovi. Pitää vaihtaa lääkitystä.

Vierailija
2/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitystä voi joutua alkuun venkslaamaan pitkäänkin ennen kuin se asettuu. Ja joillekin ei Thyroxin edes sovi. Pitää vaihtaa lääkitystä.

Ap:llä vointi kohentunut huomattavasti, nyt vaan kädet meinaa tärrätä kun aamulla ottaa lääkkeen ja tunnin päästä juo pari kuppia kahvia. Vai johtuuko vain kahvista/yhteisvaikutuksesta? Elämänlaatu on kyllä kohentunut huomattavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nostanut aina 0,25:llä, niin olen mennyt toiseen ääripäähän ja sieltä sitten palautunut takaisin.

Minulle sellainen puolikas pikkutabu on sopiva. Ja pitkään heittelee silloinkin.

Kahvilla en ole huomannut olevan vaikutusta.

Vierailija
4/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen nostettiin kokonaiseen. Nyt siis kokonaista syönyt 5 viikkoa.

Vierailija
5/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötko nyt 0,1 mikrogrammaista? Jos, niin se on hurrrrrja nosto.

Vai syötkö nyt 0,25 kokoista tabua? JOs nostit pikkutabun kokonaiseen, niin noston ei pitäisi kovin isoa vaikutusta tehdä.

Vierailija
6/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötko nyt 0,1 mikrogrammaista? Jos, niin se on hurrrrrja nosto.

Vai syötkö nyt 0,25 kokoista tabua? JOs nostit pikkutabun kokonaiseen, niin noston ei pitäisi kovin isoa vaikutusta tehdä.

t.ap

Vierailija
7/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saisin vaikka mitä oireita tuosta. Sydän varmaan heittäisi volttia, koska minulla on taipumusta rytmihäiriöihin. Siksi minulla on nostettu 0,25 kuuden viikon välein. Ja sitten lopulta taas lähdetty laskemaan.

Jos soitat lääkärille, hän laskee annostusta.