Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä ZUMBASSA oikein viehättää?

Vierailija
08.10.2010 |

soppiko se sellaiselle kokeneelle jumppajalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt on kuullu nii kilot karisee ja on vielä ihan hasukaakin, ei tunnu niin treenaamiselta. Eiköhän se ihan kaikille sovi.

Vierailija
2/4 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syke pysyy mukavasti kohollaan alusta loppuun ja hiki virtaa :). Mä huomaan hymyileväni pitkin tuntia. Jalat ei ihan aina pysy mukana, mutta vetäjä korostaa, että kunhan teette omaan tyyliin :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kai se. Eli se joka on paljon tanssinut, ei välttämättä löydä zumbasta omaa lajiaan, zumban koreografiat kun pidetään tarkoituksella helppoina (tai sitten tykkää niin kuin minä, minä kun olen ottanut sen asenteen että zumbassa tärkeintä ei ole se koreografia vaan se "jumppa"). Sitten taas ihmiselle joka ei uskaltaudu tanssitunnille, saattaa zumba olla loistava tanssillinen vaihtoehto.

Se ihan riippuu omasta tasosta ja mielenkiinnosta ketä se kiehtoo ja kuka katsoo että se on tylsää.

Vierailija
4/4 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin saan vähän vaihtelua perusbikkiin zumbasta. Kuvioissa on kyllä mun mielestä vähän haastettakin, jos ei ole koskaan tanssinut cumbiaa, salsaa, reggatonia, jivea tai bollywoodia. Siis, mikäli haluat, että liikkumisesi näyttää nätiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi