Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa miten toimisitte tilanteessa

Vierailija
08.10.2010 |

jossa yläastelainen vetkuttelee niin kauan(tahallaan tai tahattomasti) että myöhästyy bussista.

Seuraava bussi menee vasta 10.30.

Mä voin joskus viedä jos mulla on asiaa kylille mutta vartavasten en lähde viemään koska muuten siitä tulee tapa.

Koululaistahan ei tietenkään haittaisi vaikka ei pääsisi kouluun koko päivänä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluun. Taksimatkan velkoisin takaisin kuukausirahasta.

Vierailija
2/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske mennä pyörällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut tapa.

Vierailija
4/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske mennä pyörällä.

Minä vanha kurppa poljen tuon matkan 45 minuutissa, teinillä menee tuplaten

Vierailija
5/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmoittamaan että myöhästyi bussista. Jättäisin opettajien murheeksi sen, että tuleeko jälkkäriä tai mitä. Eikä toistuisi niin herkästi kun katsoisi että teini tosiaan soittaa sinne kouluun. Pienentää myös sitä todennäköisyyttä että sanoo menevänsä kouluun sillä 10:30 autolla, ja meneekin kylille notkumaan, kun koulussa tiedetään odottaa/ilmoitetaan jos ei saapunutkaan.

Vierailija
6/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mono menee toisen eteen ajoissa. Niin teen nytkin, kun kasiluokkalainen nukahtelee aamulla yhä uudelleen. Kouluun on mentävä vaikka fillarilla talvipakkasilla. Vien autolla tarvittaessa, mutta kotona ei maata.

Yleensä palkitsen autokyydillä silloin kun on ollut reipas ja ahkera. Hemmottelen huonoilla ilmoilla, mutta lähtökohtaisesti saa kulkea pyörällä ja rulliksilla.

Vierailija
7/7 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut tapa.

mutta jos syynä on oma vetkuttelu, ei aio viedä. Mun murkkuni menee aina läpi siitä mistä aita on matalin, meille siitä tulis tapa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän