palkka ei tullut tilille, vaikka tänään piti tulla
ollaan lähdösssä syyslomalle ja tili ei tullut. voi kökkö
Kommentit (30)
mulla on jo niin nälkä, ettette usko
Ylitöistä hieno liksa. 2700e ja nyt kauppaan! tsau!
Alkuun ihmettelin kun kaikki muut näkyy aina puolilta öin niin ekalla kerralla luulin, ettei tili tulekaan, mutta yllätyin positiivisesti kun sitten kävin ysin aikoihin katsomassa niin siellä olikin tili tullut.
hahaa persaukiset valittaa, hetken ihmettelin, missä mun reilu 6ke viipyy mut kl 0200 nuo oli tänne ilmestyny ni pääs tuhlaa rahat kiinaan..sinne heilahti kahen viikn palkka ja eiku oottamaaa seuraavaa :D
10., niin tuleeko palkka sitä edeltävänä arkipäivänä?
...ainakin, jos palkkapäivä osuu viikonlopulle, palkka tulee perjantaina, eli tänään pitäis olla tilipäivä :-)
Minä siirsin eilen toisen pankin tililtäni rahaa normaalille käyttötililleni, ja tavallisesti rahat on seuraavana päivänä. Mut ei ollu tullu rahoja. Ja niitä olis nyt tähän viikonloppuun tarvittu. Jossain on siis vika!
vai onko ta:n puolelta tullut kämmi?
Osuuspankissa ei näy mitään ja odotimme isoa tiliä. Maksupäivä 8.10. ja tilinauhakin tuli normaalisti.
Todella kurja tilanne, muistan et itellakin kaynyt noin pariin otteeseen ja yleensa viel silloin kun on ollut jotain suunnitelmissa :(
normaalisti, vaan ei rahoja. V***taa
missäs rahat ovat?
Turha repiä pelareita liian aikaisin.
Lähinnä suu auki hömistyksestä, kun ei päässytkään maksamaan laskuja. Tuleekohan tällaiset myöhästyneet rahat yleensä enne viikonloppua vai siirtyvätkö maanantaille? Kokemuksia?
mutta kyllä se ennen puolta päivää sinne aina on tullut.
arvelin jonkun innokkaan ehtivän ensin. Kuten kävikin. Milloinkahan rahaa saa? HALUUUUUN TUHLAAMAAN!