G: Milloin viimeksi ja keneltä sait?
Siis milloin sait seksiä viimeksi ja keneltä, missä? Vai teitkö ihan itse omin käsin, missä?
Keneltä haluaisit saada tai missä haluaisit tehdä sen itse?
Missä paikoissa olet masturbointia kokeillut?
Kommentit (10)
täällä olis vapaaehtoinen mies myös puutteessa.. : )
Oman mieheni kanssa. Sitä edeltävää kertaa en edes muista. *hohhoijaa*
Onneksi pikkujoulukausi on alkamassa :-)
N36
Keneltä sain mitä, orgasmin vai seksiä? :p Orgasmin viimeksi eilen illalla itse tehdessäni. Seksiä viimeksi toissailtana mieheltäni, keneltäkään muulta en haluaisikaan. Ei ole missään ihmeemmissä paikoissa tullut kokeiltua (masturbointia), töissä aika usein. Seksiä sitten vähän missä sattuu... Joskus ennen, nyt sekin on parasta omassa sängyssä. :)
Seksiä viimeksi tänä aamuna omalta mieheltä, orgasmin viimeksi itsekseni pari päivää sitten suihkussa.
Haluan suunnilleen joka toista tuntemaani ihmistä, paikalla ei väliä. No työkavereilta voisi olla kiva saada työpaikalla...
Masturboinut olen kotona ja töissä, eipä juuri muualla.
ennen töihinlähtöä omalta avokilta...
M50
omalta mieheltä. Sen jälkeen ei ole sitten mies lämmennyt vaikka mitä ois yrittänyt...
Mieheltäni sain aamulla aikaisin lämpimässä sängyssä. Aamuseksi on parhautta. ?
Miehessäni on ihan riittävästi haluttavaa. ;)
Kotona olen masturboinut varmaan kaikkialla. Autossakin repsikan paikalla, mutta muuten kodin ulkopuolella ei innosta, ellei miehelle näytösluontoisesti esim. hotellihuoneessa.
eilen, kun ei tuo oma vaimo oikein tykkää ollenkaan näistä puuhista kenenkään kanssa.
sain viime torstaina mieheltäni mieheni siskon takkahuoneessa.
Seksiä sain viimeksi mieheltäni, kesäkuussa. Orgasmin mieheltäni olisko ollut marraskuussa 2009?
Haluaisin saada joltakulta mieheltä jonka sylissä olisi turvallinen ja rento olla.
Masturboinut vessassa (ihana käsisuihku