Monetko rintaliivit sinulla on ja vaihdatko joka päivä puhtaat päälle?
Mulla on vain 5-6:t ja voin pitää pari päivää samoja, eikä ne sittenkään ole likaiset. En esim hikoile lainkaan. Ostan vuodessa parit uudet Lindexiltä sovittamatta ja pesen koneessa ilman pesupusseja, kaarituet on. Yhden kerran on tuki irronnut ja sekin meni pussin läpi ja rikkoi koneen, silloin lopetin pesupussien kanssa pelaamisen turhana.
Kommentit (25)
Liivejä on moneen lähtöön varmaan 50 erilaiset...
Se, että ei hikoile muka? niin ei tarkoita että ne olisi puhtaat
eihän ne mene likaiseksi kovinkaan nopeasti. Mulla muutamat liivit normaalikäytössä, mut näin raskausaikana vain kahdet liivit käytössä, koska rinnat muuttuu koko ajan.Miksi ne pitäis vaihtaa joka päivä?
Se, että ei hikoile muka? niin ei tarkoita että ne olisi puhtaat
Ei haise, ei ole tahroja. Vai pitäisikö tutkia mikroskoopilla?
Ootas, yritän laskea :)
2 siniset
2 punaiset
1 valkoiset
2 ruskeat/beessit
1 mustat
eli 8 + urheilurintsikat.
Käytän samoja pari päivää, mutta en peräkkäisinä päivinä.
Vaihdan ne parin päivän välein, paitsi jos olen hikoillut runsaasti.
Kyllä sen vaan näkee, että on toista päivää päällä.
Mulla on tapana pitää paitaakin päällä.
Mä en ainakaan koskaan elämäni aikana ole tutkinut kavereiden tai tuttujen rintaliivien puhtautta.:)
Nyt raskausaikana käytössä neljät ja joka päivä puhtaat päälle.
Suurin osa liiveistä pestään käsin (kotiapulainen) jotkut liivit pestään koneessa.
Tavallisia rintsikoita arkikäytössä on neljät tai viidet ja useamman päivän pidän yhtiä, jos en erityisesti hikoile (en minäkään tavallisessa arjessa hikoile). Urheilurintsikoita on kolmet ja ne vaihdan joka hikilenkin jälkeen eli parin päivän välein.
en kyl tajuu kuin teillä likaantuu niin nopee?
Niin no mä pidän vaan töissä ja ihmisten ilmoilla,kotona en koskaan käytä liivejä.
tavallisesti pidän liivejä pari päivää, ja sitten pyykkiin. Mutta urheiluliivit pesen aina käytön jälkeen.
En voi ymmärtää naisia ketkä pesee rintaliivit pari kertaa vuodessa, ihoa vasten olevat vaatteet likaantuu nopeasti vaikka ei erityisesti hikoilisikaan.
Vaihdan päivittäin ja ostan niitä lisääkin aika usein.
6-7 rintaliivit ja joka päivä vaihdan. Niinkuin pikkuhousutkin. Mielestäni on ihan itsestäänselvää vaihtaa puhtaat alusvaatteet päivittäin.
pestä tai vaihtaa niin usein, kun hoitaa omaakin hygieniaa. Et jos käy kerran päivässä suihkussa niin liivitkin tulisi pestä ja vaihtaa yhtä usein.
Käytössä on noin viidettoista rintsikat.
parit kymmenet. Käytän aina mustia, paitsi valkoisten paitojen kanssa puuterin värisiä. Pari kertaa viikossa vaihdan. En ole kova hikoamaan, ei tunnu yhtään epäpuhtaalta käyttää niitä monta päivää peräkkäin.
ne täytyy vaihtaa päivän välein! Mä vaihdan pari kertaa viikossa...
pesen niitä pari kertaa vuodessa