Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin uudet sohvat, kuljettavat kotiin perjantaina. MITEN saan ne tänne ylös asuntoomme??

Vierailija
06.10.2010 |

Kysyin puhelimessa, että kai heitä on sitten kaksi miestä kantamassa/tuomassa sohvia.. ei ole kuulemma kuin kuski.

Mä en jaksa kantaa mitään sohvaa tänne ylös vaikka kuski auttaisikin (kolmas kerros), mieheni on töissä, naapurit ovat kaikki vanhuksia joita ei voi pyytää auttamaan, lähellä asuva siskonmieskin on töissä silloin... Eli mitä mä nyt teen??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kai tilannu kotiinkuljetus-palvelun

Vierailija
2/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein kerran niin, kun olis pitäny kantaa sohvaa sisään ja olin viimeisilläni raskaana.

Enkä todellakaan olis jaksanu, vaikken olisi ollut edes raskaanakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jos eivät kotiin asti niitä kanna? Meinaako se kuski yksinään sohvat sieltä autosta nostaa?? Kyllä meillä aina on sisälle asti tavarat tuotu jos on kotiinkuljetus tilattu. Soita uudelleen sinne firmaan.

Vierailija
4/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ei toimi MIKÄÄN.

5/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetus on kotiinkuljetus josta sina maksat!!! todellakin on firman ongelma kuinka ne sinne ylakertaan ne kampeaa. ihme touhua tuommoinen

Vierailija
6/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt on ongelma?

Vierailija
7/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeen luulet?

Vierailija
8/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostosten arvo oli yli 500 €.. joten vetoavatko siihen ettei kotiinkuljetuksen tarvitse olla "täydellinen"...?

ap

Kotiinkuljetus on kotiinkuljetus josta sina maksat!!! todellakin on firman ongelma kuinka ne sinne ylakertaan ne kampeaa. ihme touhua tuommoinen

Vierailija
9/9 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin puhelimessa, että kai heitä on sitten kaksi miestä kantamassa/tuomassa sohvia.. ei ole kuulemma kuin kuski.

Mä en jaksa kantaa mitään sohvaa tänne ylös vaikka kuski auttaisikin (kolmas kerros), mieheni on töissä, naapurit ovat kaikki vanhuksia joita ei voi pyytää auttamaan, lähellä asuva siskonmieskin on töissä silloin... Eli mitä mä nyt teen??

ei homma toimi, lähetät kuskin sohvineen takaisin ja käsket tulla sitten uudestaan kun apumies on mukana.

Mutisee varmaan jotain mutta entäs sitten?