Mitä ostit tänään?
Minä tulin kotiin ison keltaisen kassin kanssa. Kassi täynnä lastenvaatteita omilla ja vähän toistenkin lapsille - minä kun ehdin kotiäitinä hulluille päiville ensimmäisenä.
Kommentit (14)
-vaippoja
-maitoa
-leipää
-kurkkua
-salaattia
-raejuustoa
-valkosipulia
-oliiveja
-makaroonia
-nakkeja
-fetajuustoa
Vuosikortin metroon, lounaaksi thai-keittoa ja lasin viiniä, sekä purkkapaketin.
dildon! Tänään illalla sitä kokeilemaan nam, nam...
Ja olen siitä erittäin tyytyväinen. En aijo ostaa huomennakaan mitään.
mutta taidanpa jättää väliin koska pääsisin vasta 16 jälkeen. Hulluhan sinne silloin menee!
kaikkien asuvan pk-seudulla ja käyvän Stockalla Hulluilla Päivillä. Eikö?
No mutta näin ei ole. Siksi ikävä tuottaa pettymys ap, mutta olen ostanut tänään
4 l maitoa
4 siideriä
1kg Oltermannia
kerän jäävuorisalaattia
1 tuorekurkun
2 prk tomaattimurskaa
2 x 0,5kg jugurttia
sukat
termostaatin Volvoon
jarrupalat
lämmittimen moottorin
Varaosien muovikassi oli valkoinen. =0) Ei ollut ihan täynnä...
Ketjun aloittajana tiedostan oikein hyvin, että ihan kaikki suomalaiset eivät asu Stockmannin tavaratalon vaikutusalueella. Siksipä en ketjua aloittanutkaan otsikolla "mitä ostit tänään stockmannilta".
Peräkorvessakin on mukava tehdä ostoksia vaikka netissä ja ihanimmat löydöt löytyy mielestäni yleensä kirpputoreilta. Joten se siitä suuresta marketista...
maitoa pitäisi ostaa, mutta kauppaan menen vasta illemmalla.
Itselleni ja lapsille irtokarkkeja. (Karkit Makuunista ja saappaat netistä).
mutta tuo Melban viesti muistutti, että ostinpa sittenkin; Ventolinea ja Panadolia.
Asun n. 2 km:n päässä Stockalta, mutta eipä tulisi pieneen mieleenikään mennä sinne ryysimään, kun vielä olen sairaanakin.
kakkapusseja, muutaman erilaisen puruluun, puupohjaista kissanhiekkaa, pähkinöitä, tummaa riisiä, kauramaitoa, kuivahiivaa.
En vissiin muuta?
kakkapusseja, muutaman erilaisen puruluun, puupohjaista kissanhiekkaa, pähkinöitä, tummaa riisiä, kauramaitoa, kuivahiivaa.
En vissiin muuta?
ja ostokset olivat punaisessa ja valkoisessa ekokassissa.
Ruokakauppaan pitäisi kohta lähteä eikä mua nähdä kyllä tänään eikä myöhemminkään keltaisen kassin kanssa...