Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Espoossa mättää? 11-13-vuotiaat tytöt ryöstää ja pahoinpitelee

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se espoolaisisäkin sekosi kun ei kestänyt pohjalle putoamista.

Eriarvoisuus ja sen arvottaminen ykköseksi on yksinomaan yksilön päätös.

Vierailija
22/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijät oli tummia iholtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se espoolaisisäkin sekosi kun ei kestänyt pohjalle putoamista.

Eriarvoisuus ja sen arvottaminen ykköseksi on yksinomaan yksilön päätös.

Vierailija
24/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo uutisen kuultuani arvasin, että AV:n kotiäitimammat huutavat täällä kilpaa, että "TAAS ovat "hyvien perheiden" lapset asialla ja tästä sen nyt näkee, mitä vanhempien uran luominen aiheuttaa lapsille."

PISA-menestyskin laitetaan taaperoimetyksen ansioksi. Äidit kotiin!

Vierailija
25/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni päiväkodissa olen yhtä sisarusparia seurannut. Poika mätkii usein pikkusiskoaan. Oudolta tuntuu siskon reaktio, ei inahdakaan, ei reagoi.

Tekijät oli tummia iholtaan.

Vierailija
26/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutavat täällä kilpaa, että "TAAS ovat "hyvien perheiden" lapset asialla ja tästä sen nyt näkee, mitä vanhempien uran luominen aiheuttaa lapsille."

Onko nää huutelijat jotain köyhiä vuokrakasarmien huonon itsetunnon omaavia surkimuksia, jotka nyt yrittää epätoivosesti nostattaa ton avulla imagoaan?

Ensinnäkin mistä sitä tietää mistä noi ryöstelijät on itse kotoisin. Kai siellä espoossakin on huonompia alueita, josta ne on voineet tulla. Nuoret liikkuu. Kampissa tapahtuu jos mitä, ja siellä no nuoria joka puoltä pääkaupunkiseutua, miettikää sitä.

Miten paljon on tapahtunut helsingissä? Entä se tyttö joka äitinsä yritti tapattaa? mistä se oli, ettei vaan helsingistä?

Joo, ja kyllä sitä tapahtuu tampereella ja vaikka missä ja mitä. Ootteko te ihan dillejä?

on kyllä aika hassua. Ihan kuin kaikki hyväosaiset ja hyvätuloiset laiminlöisivät lapsiaan. Itse tienaan yli 5000 euroa/kk tekemällä lyhennettyä työpäivää. Lapsilla on hyvä hoitopaikka päivällä ja minulla pitkät illat aikaa olla heidän kanssaan. Mitenköhän olisin parempi äiti, jos olisin kouluttamaton, työtön ja eläisin lähiössä?

Vierailija
27/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tapahtuivat syyskuun kahdella viimeisellä viikolla kauppakeskus Sellossa, kauppakeskus Gallerian edustalla, Tapiolan keskustassa, Rastaalassa ja Kauniaisissa leikkipuistossa.

Vierailija
28/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut paikat ovat bussi/junamatkan päässä sieltä. Ja mulle ei tästä uutisesta tule mieleen, että 'hyväosaiset' 11-vuotiaat tekisivät tällaista.

Vierailija
29/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut paikat ovat bussi/junamatkan päässä sieltä. Ja mulle ei tästä uutisesta tule mieleen, että 'hyväosaiset' 11-vuotiaat tekisivät tällaista.

selkeästi huonompiosaisia.

Vierailija
30/30 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä ei tosin ole maahanmuuttajatausta tms vaan ihan muut syyt, pelkään jopa, että se joskus pimahtaa.