Mitä tekisit, jos miehesi sanoisi, että nbyt sinun ei tarvitse enää tehdä töitä
jos et halua? Miehen tulot olisivat siis niin suuret.
Kommentit (32)
silti olen töissä, koska työnteko on mukavaa.
Itkisin katkerasti :)
En missään nimessä luopuisi kivasta duunistani vaikka mies tienaisi mitä.
Enkä haluaisi olla miehestäni taloudellisesti riippuvainen muutenkaan.
mutta tiedostaa myös sen että työssäkäynti on hyvinkin järkevää ajatellen eläkekertymää, ja kyllähän tuo ylimääräinen raha silti kelpaa.
Minä olen ihan samaa mieltä, eli vaikka minun tulojani ei elämiseen tarvita, miehen tuloilla ja sijoituksilla elettäisiin enemmän kuin hyvin, olisi silti hölmöä jäädä vaan kotiin tyhjänpantiksi.
omaa uraa luova nainen. Ei edes ehdottaisi moista.
Lähtisin lähipiirini vastustuksesta opiskelemaan haluamaani alaa ja mies maksaisi ja kannustaisi.
Itkisin katkerasti :)
En missään nimessä luopuisi kivasta duunistani vaikka mies tienaisi mitä.Enkä haluaisi olla miehestäni taloudellisesti riippuvainen muutenkaan.
Ihan vaan teoriassa...
Sama asia. Miehen tulot ovat niin 'suuret', että elämme näinkin. Toki menisin töihin, jos niitä saisin.
sitten mittaisin häneltä kuumeen ja tiedustelisin, voiko ihan hyvin.
Mieheni tietää, että nautin työstäni ja olen siihen hyvin mielelläni palannut runsaan vuoden jälkeen lasten syntymästä.
Tuohan viittaisi siihen että minun työni on jotenkin arvottomampaa kuin hänen.
lukuunottamatta. Nytkin ihan ilman tuloja. Kuopus on 10v.
Tosin ekat vuodet olin äitiyslomilla ja hoitovapailla.
Tuohan viittaisi siihen että minun työni on jotenkin arvottomampaa kuin hänen.
mies haluaa suoda mulle helpomman elämän.
olisin varmaan, että jee, jee. Alkaisin tehdä vain osapäiväistä työtä, keskittyisin enemmän harrastukseeni ja siinä kehittymiseen.
Siis siinä tapauksessa, että miehenkin työajat olisivat inhimilliset.
Valitettavasti tuskin tulee sellaista vaan sanomaaan, ellei sitten lotossa voita.
meillä tuo tilanne olisi ollut jo vuosikaudet, mutta haluan käydä töissä ja mieskin haluaa, että käyn töissä.
että maksatko mulle heti vapaaehtoiseen eläkevakuutuksen summan, joka vastaa mun palkoista kertyvää summaa? Ja puretaanko avioehto?
Nimittäin, jos mies tulevaisuudessa jättää mut, niin olisin aika köyhä rahallisesti. En usko, että jättäisin siltikään työtäni.
meillä tuo tilanne olisi ollut jo vuosikaudet, mutta haluan käydä töissä ja mieskin haluaa, että käyn töissä.
...niin kai siellä on mukavampaa kuin kotona. Muuten en ymmärrä mikä siellä töissä on niin ihanaa.
Äijä.
Salainen haaveeni