Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaako sinua nuoremmat naiset?

Vierailija
05.10.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne on paremmannäköisiä.

Vierailija
2/5 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En määrittele ihmisiä iän vaan heidän käytöksensä perusteella. Voisin sanoa, että nuoret naiset ovat yleisesti ottaen hyvinkin fiksuja ja kivoja. Ainakin ovat olleet mua kohtaan.

Niin ja mä olen 43 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En määrittele ihmisiä iän vaan heidän käytöksensä perusteella. Voisin sanoa, että nuoret naiset ovat yleisesti ottaen hyvinkin fiksuja ja kivoja. Ainakin ovat olleet mua kohtaan.

Niin ja mä olen 43 v.

ne vituttaa ainakin siksi, että niillä on vielä kaikki edessä. En kai ole mielettömän vanha kun olen 28 mutta itse tein ihan vääriä valintoja kaiken suhten pienestä pitäen ja lapsuuteni oli muutenkin perseestä, joten olen kateellinen näille nykyisille itsevarmoille ja onnellisille nuorille, jotka tietävät viisivuotiaasta asti, mitä haluavat ja keitä ovat.

Vierailija
4/5 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset toki ärsytttävät, mutta eivät yksinomaan ikänsä takia, vaan käytöksensä. Ja se ei näytä olevan iästä kiinni.

Vierailija
5/5 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mä olen 43 v.

ne vituttaa ainakin siksi, että niillä on vielä kaikki edessä. En kai ole mielettömän vanha kun olen 28 mutta itse tein ihan vääriä valintoja kaiken suhten pienestä pitäen ja lapsuuteni oli muutenkin perseestä, joten olen kateellinen näille nykyisille itsevarmoille ja onnellisille nuorille, jotka tietävät viisivuotiaasta asti, mitä haluavat ja keitä ovat.

Olen itsekin tehnyt vääriä valintoja eikä elämä ole mennyt aina niin nappiin. Mulla on kuitenkin parikymppisiä lapsia itsellänikin. Sehän on vaan hyvä että kaikki eivät joudu käymään niin kovia elämänkouluja. Mä suhtaudun oikeastaan melko äidillisesti

itseäni nuorempiin, niin naisiin kuin miehiinkin.

Yritän tsempata heitä joka tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän