Mitä lehtiä tilaatte?
Meille tulee Aku Ankka, Aamulehti, Tieteen Kuvalehti, Koululainen, Anna, Vauva ja Rolling Stone.
Kommentit (18)
tulee Koululainen ja Prinsessa-lehti, mulle Koti ja Keittiö ja miehelle Vene-lehti.
Hesari, ammattilehtiä mulle 3 eri, Glorian ruoka & Viini miehelle. Joskus tuli joku naistenlehti mutta en ehtinyt koskaan lukea sitä. Lapset pieniä vielä, ehkä vuoden päästä aloitetaan Aku Ankka.
Koululainen, Kauneus ja Terveys, Sport, Tekniikan maailma, Meidän Perhe, Matkaopas, Maku
Kuluttaja, Glorian Koti, Glorian Antiikki, Kotivinkkiä pätkä, Aku Ankan sarjisekstra, Witch, Koululainen, Spiderman, Miss Mix, Mobilisti, V8 ja Tekniikan maailma
Parnasso, Kielikello, Suosikki sekä lukematon määrä eri pokerilehtiä, joista en tiedä, tilaako mies niitä vai saako jostain syystä muuten vain.
Miehelle tulee Kamera ja Moottori.
Mulle tulee Talouselämä, Arvopaperi ja Kuluttaja.
Esikoiselle tulee Aku Ankka.
Ei kyllä taidettu kysyä, että mikä tulee ja kellekin, mut ajattelin, että ehkä noista meidän akkainlehdistä ei ole niin helppo tietää, että kelle ne tulee ;-)
Ai niin ja Hesari tulee 6x viikossa nettiversiona ja sunnuntaisin paperiversiona.
Aku Ankka
Jotain Aku Ankan ekstroja tms.
Sanomalehti
Image
Meidän Perhe
Bomber
Viimeisin tilattu taisi olla Kotivinkki pari vuotta sitten.
Ovat tosi kalliita ja lainailen sitten hiukan vanhentuneina kirjastosta. Miten teillä on varaa noin moneen lehteen, saako niistä jotain paljousalennusta? Ollaan siis ihan hyvin toimeentulevia, mutta rahat hupenevat muualle.
Jallu
Kalle
Ratto
Napakymppi
Erotica
Isovanhempien lahjatilauksina lapsille winx ja koululainen.
Mä en raaski tilata itselleni mitään. Saan äidiltäni monta naistenlehteä, hän on suurkuluttaja :)
Hesari (pe-su), Aku Ankka, Meidän perhe, Koululainen ja Nalle Puh (tämän vuoden loppuun)
Hesari, Image, Newsweek, Meidän perhe ja pari ammattilehteä.
aku ankka, anna, meidän perhe, pelit, tulva, vihreä lanka, tiede
jotain liiton kautta tulevia lehtiä