Teen kohta raskaustestin.
Olo on vain outo, raskautta ei todellakaan toivota ja käytössä tuplaehkäisy.
Mut mä olen jotenkin varma että paksuna ollaan.
Tekitiskö tilanteessani abortin vaiko et?
a) kaksi lasta, ovat jo isompia
b) vauvakuumetta ei ole
c) kolmatta lasta ei toivota
d) taloudellinen tilanne vakaa
e) mielenkiintoinen työprojekti päättyy vasta reilun vuoden kuluttua
f) lastenhoitoapua ei ole vauvaperheelle -> päästäisiin miehen kanssa kaksin vapaalle vasta n. kolmen-neljän vuoden kuluttua.
g) tykkäisin olla miehen kanssa kaksin.
h) tuntuu että ainoa intressi mulla lapseen olisi se, että voisi hankkia varusteita ja keksitä oudon etunimen.
i) olen ihan paska äiti muutenkin.
Kommentit (7)
Eikä kukaan muu voi asettua sun kenkiin vaikka kertoisitkin tilanteesi. Mietit itse ja teet ratkaisun parhaasi mukaan.
Ja miksi tekisit abortin? Itsekin tiedät, että mitäään "oikeaa" syytä ei ole. Jos olet raskaana anna mahdollisuus iltatähdelle nyt. Jos et ole hanki lopullinen varmistus siitä ettet koskaan tule enää raskaaksi.
en osaa kuvitella millaista on olla sanojesi mukaan paska äiti.
Eihän tuohon voi kukaan vastata sun puolesta.. En tekisi itse aborttia, mutta en tosin viihdy mieheni kanssa niin paljon kaksistaan, ettei elämään vielä yksi sopisi.
Mutta en tuomitse, teet mitä teet. :)
en tekisi.
ja vapaalle kyllä pääsee kun menee esim avioliittoleirille lasten kera...niissä on lastenhoito järjestetty siksi ajaksi kun vanhemmat on kaksistaan ;)
Kohdat ennen sitä olisivat suoneet ihan hyvän kasvuympäristön lapselle, mutta jos tuota mieltä olet niin ei ehkä kuitenkaan. Itsekäs olet.
Miksi et teetä itsellesi sterilisaatiota?
Jatkan onnellisena kahden lapsen paskana äitinä.
Huh huh...
-ap-