ÄÄnekästä meininkiä
Kertokaapa miten oikein pitäisi suhtautua kun uusi naisystäväni 29 v. on osoittautunut aivan suhteettoman kovaääniseksi seksiä harrastaessa.
Oikeasti ensimmäisellä kerralla pelästyin ja meni omat fiilikset siihen kun lähinnä ihmettelin, että ei kai tuo voi olla tosissaan. Nyt kolmannen kerran jälkeen näyttää toistuvan aika samanlaisena joka kerta ja ihan tosissaan vissiin sitten on.
Kiljuntaa, vikinää, ähinää, aahatusta ja jumalattomalla volyymillä. Toisaalta olen aika ihastunut siitä, että hän kyllä todellakin nauttii estoitta kanssani seksistä ja on kyllä upea nainen, mutta mutta.
Mietin vain miten hänen kanssaan voisi vaikkapa yöpyä sukulaisissa, kaverien mökillä tai edes hotellissa. Entäpä jos joskus saisi lapsia, eihän tuolla tavalla voi sellaisissa tilanteissa mekastaa.
Sanoin tuosta varovaisesti, eikä hän minusta sentään loukkaantunut. Sanoi vain ettei voi asialle mitään ja ei tainnut oikein haluta puhua asiasta sen enempää. Itseä kyllä ihmetyttää koko homma ja olen aivan varma, että omat naapurinikin ovat jo tätä kuulleet. Itseasiassa tuntuu nololta ja kohtuuttomalta jo naapureidenkin kannalta jos jatkuvasti joutuisi tuollaista seinän takaa kuulemaan. Vai pitääkö rakentaa äänieristeitä makkariin? Aivan hullultahan se tuntuisi, mutta voisi auttaa kotosalla asiaa.
Onko kenelläkään tällaisesta kokemusta?
Kommentit (4)
Naisena on kokemusta yhden illan hoitona miehestä, joka huusi todella kovaa ja muutenkin metelöi pannessaan minua. En ole moiseen törmännyt ja ei olisi tullut mieleenkään nähdä enää toiste. Periaatteessa ihan ok mies muuten, myös sängyssä, mutta nauti nyt sitten siinä kun toinen karjuu korvaan ja lujaa. Noloahan tuollainen lähinnä on.
Heippa sekstaillaan aika harvoin ehkä kerran viikossa. Minulle on tuttua tuo äänteleminen, mutta vasta siinä vaiheesa kun vaimoni on saamassa orgasmia ja orgasmin aikana. Silloin kun fistaan vaimollani ja nuolen klittaa orgasmi tulee niin huuto on mahtava, kerran kävi kalpaten unohtui parvekkeen ovi auki niin varmaan naapurikin kuuli. Johtuukohan se siitä että naimme liian harvoin?.
Jos nainen ääntelehtii, parempi sekin kun nainen kaivaisi nenää.
Tuttu juttu eli seurustelin jonkun viikon muutama vuosi sitten juuri tuollaisen naisen kanssa. Kiljunta oli ihan naurettavaa ja alkoi suurin piirtein heti siitä jos sormella vähän koskin (ehkä nyt vähän liioitellen). Itseasiassa koko ääntely ei minusta kuulostanut edes aidolta, jotenkin eläimellistä ääntelyä, mutta aitoa se hänelle kai oli.
Onneksi ei suhde kauemmin kestänyt. Tosi hankalaahan tuollainen olisi ja jos olisin nyt sinä niin ottaisin nyt heti alkuun tuon asian siten puheeksi, että pitää loppua jos haluat hänen kanssaan aiot jatkaa. On muuten meinaan liikaa elämää rajoittava asia ja muillekin vielä kiusaksi. Minusta aikuinen ihminen ei saa menettää niin kontrolliaan etteikö edes vähän voisi hillitä metelöintiään ja nauttia siitä huolimatta. Täytyy tosin myöntää, että itse sain kyllä silloin aikanaan siitä minun tyttöystävästäni vähän sellaisen kuvan, että oli aika tavalla muita kiihkeämpi. En sitten tiedä nauttiko myös muista enemmän kun piti niin huutaa jatkuvasti.