Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sielunkumppani?

Vierailija
04.10.2010 |

Minulla ei ole sellaista ollut. Ymmärrän sen siten, että toinen ihminen on samalla aaltopituudella, toista ymmärtää puolesta sanasta.

Jos tällaisen tapaa,niin onko automaattista, että tällaisen kanssa haluaa naimisiin (siis jos eri sukupuolta ja suht samanikäinen)? Liittyykö siihen aina seksuaalista vipinää? Vai olisiko tällainen liitto kaveriliitto?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppani tarkoittaa ennenkaikkea henkilöä joka on samankaltainen ja kuka haluaa seurustella itsensä kanssa? =)

Sielunkumppani naiselle on usein nainen.se lähin ystävä jolle haluaa ekana kertoa kaiken.Harvoin mies.Ja tosiaan ,sielunkumppanuus mulle ei merkkaa eroottista vetovoimaa,päinvastoin.

Vierailija
2/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa eroottista vipinää?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei

sielunkumppanuus tarkoittaa yhteneväistä ajatusmaailmaa, jopa ajatuksensiirtoa.

Vierailija
4/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa on heti kotoinen olo, joka tuntuu heti vanhalta ystävältä, jonka kanssa ei tarvitse esittää, jolle voi kertoa kaiken, jonka kanssa on luontevaa olla hiljaa.

Minun onnekseni sielunkumppanini on mies jonka kanssa seurustelen etänä.

Vierailija
5/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kanssa oli aikoinaan heti kotoinen olo. Pystyi olemaan hiljaa. Oli rauha hänen kanssaan.

Mutta ei mieheni silti ole sielunkumppanini. Miehelläni on toinen sielunkumppani, jonka kanssa hänellä on ihan eri aaltopituus kuin minun kanssani. Minä olen aivan liian "nainen" ollakseni täysin samanlainen.

jonka kanssa on heti kotoinen olo, joka tuntuu heti vanhalta ystävältä, jonka kanssa ei tarvitse esittää, jolle voi kertoa kaiken, jonka kanssa on luontevaa olla hiljaa. Minun onnekseni sielunkumppanini on mies jonka kanssa seurustelen etänä.

Vierailija
6/6 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tokihan se on aivan mahtavaa ja ainutlaatuista, jos vielä sellainenkin taso löytyy. Parasta mahdollista rakastumista!