Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hitto mun ex mies on rasittava

Vierailija
04.10.2010 |

jos ostaa lapsille jotain ylimääräistä, ei maksa sitten elareita enkä todella jaksa tapella asiasta. lapsilla kalliit harrastukset eli ts, minä maksan kaikki, koska ukko ostaa niitä juttuja(kyse crossista)Sitten lapset puhuu että kyllä se isi on kiltti kun ostaa kaikkee et mä en osta niille ikinä mitään. En ole kertonut niille että periaatteessa ne on kaikki ns. mun rahoja.

Lisäksi toi ex halua puuttua kaikkeen mun elämässä, kyttää ja tarkkailee rahan käyttöä ym. sillä ei ole uutta naista eikä mitään elämää, vitu ärsyttävä YÖK, YÖK, YÖK!!!!!

KOSKA saan alkaa elää rauhassa?????Hermo menee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sallit näin? Miksi et ns taistele niistä elareista?

Vierailija
2/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne elarit on maksettava. Tuolleen se just yrittää kontrolloida sun elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä sitä! sanoin sille että mulla on kuule niin hyvät tulot että enköhän mä pärjää, pitäkööt saita paska roposensa!! eipähän voi minusta ainakaan kavereilleen vinkua että joutuu maksaa hirveitä elareita...tai mistäpä sitä tietää vaikka vinkuisikin

ap

Vierailija
4/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ukko haluaa ostaa lapsille jotain ylimääräistä, oma on asiansa. Elarit on lapsen elatukseen, ne ei ole mitään valinnaisia maksuja jotika maksetaan jos huvittaa. Niin kauan ukko pompottelee kun huomaa että annat sen tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi