Mä olen ottanu uuden tyylin ajamisessa, kun joku
näyttää keskaria tai muuten vihasena, lähetän lentosuukon tai hymyilen kauniisti
Siinä on monella ihmettelemistä ja moni jopa hymyilee takasin
Liekö sitten syynä, että olen söpö blondi...ja osaan ajaa. Romuralli ollu harrastuksena jo 5 vuotta
Muita ei voi muttaa, mutta omaa käytöstään voi. Kokeilkaa, yllätytte ilosesti!
Turvallisia kilometrejä kaikille! Itselle niitä kertyy 40 000. Tien päällä nähdään
Kommentit (16)
saa syyn näyttää sulle keskaria tai olla vihaisia?
saa syyn näyttää sulle keskaria tai olla vihaisia?
nostavan pulssia
Mä liikun monesti aikasin aamulla ja ilta myöhällä jolloin hirviä ja muita vaaroja.
Syytä pikkasen höllätä
Itse menettänyt 4 läheistä ihmistä liikenne onnettomuudessa, joten se koulu käyty
Liikenne ei ole leikkipaikka, turhia riskejä en ota . Hengestään voi päästä vaikka kuinka olisi oikeassa
Oletko varma, että olet hyvä kuski, vai vain harhaluuloinen bimbo.
näytetään... Mullekaan ei koskaan näytetty.
väliä. Mulla kertyy 40 tonnia joka vuosi...siinä näkee monenmoista
Joskus joku töötännyt, mitä en ole edes "loukkauksena" ottanut, koska on ollut hyvä syy (en ole esim. huomannut että valo on vaihtunut vihreäksi tmv.)
joku urheiluauto? vai avomalli? Pääsenkö kyytiin? kyselee autoharrastaja Tampereelta
pyörivät varmaan vaan kotimaassa? Saksassa jo ihan eri meininki. Siellä kun töpeksit tai et toimi heti, sormi nousee
Italiassa enemmänkin huidotaan muuten vaan kun keskaria :D
kortti mulla on ollut jo 28 vuotta ja ajan pääkaupunkiseudulla joka päivä ja kertaakaan kukaan ei ole keskaria näyttänyt!!! Oletkohan sittenkään niin hyvä kuski kuin luulet?
Veikkaan että jotain rumiluksia? Kaikki ignooraa kummitukset.
joo, ruma nainen ratissa melko pelottava
jonottaminen nyt esimerkiksi