Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tuota zumbaa niin kamalasti

Vierailija
03.10.2010 |

kehuttu, niin päätin sitten mennä kokeilemaan avoimin mielin. Kun tunti oli puolivälissä, totesin, että ei vittu tää on mun juttu. Rahastusmeinikiä idioottimaisella hetkutuksella. Naurua pyrskien lähdin tunnilta pois ja ilmoittautuidin seuraavana päivänä tankotanssiin. Huomattavasti mielenkiintoisempaa ja haasteellisempaa. =)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa yrittää saada kavereita sieltä tankotanssista niin ei tarvitse jakaa jokaista aivopierua keskustelpalstoilla.

Vierailija
2/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippareiden työtä, ainoa tarkoitus saada rahakkaiden asiakkaiden muna pystyyn.

Toisin kuin tankotanssi, zumba sentään on maailmanlaajuinen buumi. Jotain siinä siis täytyy olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä. Tuntuu vaan, ettei zumbaa oikein uskalla ääneen arvostella.. =))

Vierailija
4/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut vetäjänä joku tyhmempi tapaus. Miksei tankotanssikin voi olla hauskaa: paljon on siinäkin kiinni tunnin vetäjän ammattitaidosta.

Vierailija
5/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, ei ollut mun juttu. Tosin voi olla paljon opettajastakin kiinni mutta ei tullut hiki ja vitutti kun ei osannut askeleita. Mulle tosin kaikki tanssijumpat on vähän pakkopullaa muutenkin :) mutta zumba ei ollut edes hauskaa. mutta Tankotanssia olis kiva kokeilla

Vierailija
6/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhammillain jotain muuta. On niin vetäjästä kiinni mihin suuntaan vie ja kuinka haastavan osaa tehdä. Pari vuotta ja pahin huuma on ohi.

Vierailija
7/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri hyvä sellaisille kuten minä, joilla ei pysy monimutkaiset koreografiat mielessä eikä ole koskaan varsinaisesti harrastanut tanssia, vaikka siitä pitää, mutta ei ole erityisen lahjakas.

Ihan sama, kun joku Kiira Korpi sanoisi ap:n harrastusluistelusta, että onpa naurettavan helppoa kun se menee vaan eteen ja taaksepäin eikä tee edes kaksoishyppyjä, minäpä se osaan ainakin seitsemän erilaista.

Vierailija
8/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vetäjästä kiinni mihin suuntaan vie ja kuinka haastavan osaa tehdä.

itse käyn zumbaamassa kaksi kertaa viikossa aivan mahtavan ohjaajan tunneilla. Viime viikolla toisella tunneista oli sijainen, jonka tunti oli valovuosien päässä vakiohjaajan tunnin tasosta (mainittakoon, että tuo sijaistaja on yksi kuntokeskuksen vakkarizumba-ohjaajista kumminkin, eli homma pitäisi olla hanskassa). Jos olisin elämäni ekan zumba-tunnin käynyt tuon sijaistajan vetämällä tunnilla, niin varmaan olis mullakin jäänyt yhteen kertaan koko zumbaaminen.

Ja eihän zumba tietenkään kaikille mieluista ole, niin kuin ei mikään muukaan liikunta. Mä en kuitenkaan tunne tarvetta haukkua sellaisia liikuntamuotoja/-tunteja, joista en itse niin välitä, kun ne varmasti kumminkin ovat ihan hyvää liikuntaa ja moni muu niistä tykkää. Musta on pääasia, että jokainen löytää itselleen sopivan liikuntamuodon!

Vierailija
9/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa zumbassa, toinen on suunnilleen suomen paras ja toinen taas tosi huono. Toisen tunnin jälkeen on ihan euforinen olo ja toisen jälkeen harmittaa. Jaa miksikö käyn -no kun maksoin jo tunnit... Tuo huonon tunnin ohjaaja on tanssi- ja kuntoohjaaja, jolla kaikenmaailman Rumbatics ja zumba lisenssit.

Vierailija
10/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini sanoo aina, että hänen tanssillisuuttaan vaikka vain katselisi.

Mutta tässä saa liikkua itsekin mukavassa ilmapiirissä.

Vierailija
11/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää koululta kokeilukertoja! Kun tulee uutena oppilaana tunille, tai vaihtaa opettajaa tai lajua koulun sisällä, on yleensä oikeutettu kokeilukertaan. Sen saa joko ilmaiseksi tai halvempaan hintaan - mutta pitää osata itse kysyä asiaa. Näin ei tuu maksaneeksi etukäteen tunneista, joista ei siten pidäkään.

Vierailija
12/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippareiden työtä, ainoa tarkoitus saada rahakkaiden asiakkaiden muna pystyyn.

Toisin kuin tankotanssi, zumba sentään on maailmanlaajuinen buumi. Jotain siinä siis täytyy olla.

Jälleen joku, jolla ei ole aavistustakaan, mistä tankotanssi on peräisin eikä edes halua tietää, millaista se on urheiluna. Miksei voi pitää päätään kiinni, jos ei aiheesta mitään tiedä?

Vierailija
13/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen joku, jolla ei ole aavistustakaan, mistä tankotanssi on peräisin eikä edes halua tietää, millaista se on urheiluna. Miksei voi pitää päätään kiinni, jos ei aiheesta mitään tiedä?

Katsos jotkut täällä kuittaa puhtaasti ilkeilläkseen, kun niillä ei parempaakaan tekemistä ole.

Mä oon monia tanssilajeja kokeillut, mutta tankotanssia toistaiseksi en. Sen verran olen sitä nähnyt, että tiedän haastavaksi lajiksi. Parhaimmillaan kaunista liikuntaa. Ja hei, mun mies kyllä taitaisi tykätä, jos sille esittelisin tankotanssitaitojani. Ei mikään paha asia sekään! ;)

Vierailija
14/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma tankotanssistakin on tulossa, jollei ole jo, buumi :)

Vierailija
15/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos jotkut täällä kuittaa puhtaasti ilkeilläkseen, kun niillä ei parempaakaan tekemistä ole.

Mä oon monia tanssilajeja kokeillut, mutta tankotanssia toistaiseksi en. Sen verran olen sitä nähnyt, että tiedän haastavaksi lajiksi. Parhaimmillaan kaunista liikuntaa. Ja hei, mun mies kyllä taitaisi tykätä, jos sille esittelisin tankotanssitaitojani. Ei mikään paha asia sekään! ;)

Tai no, en tietysti tiedä sun miehen mausta, mutta omani ei ainakaan arvosta mua naama kirkuvanpunaisena, hikeä valuvana, tukka sotkussa ja reidet ja käsivarret mustelmilla :D Se on kovaa urheilua, strippaushommat on sitten kokonaan asia erikseen.