Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehet ja miksei naisetkin

Vierailija
03.10.2010 |

Mietittekö usein entisiä sänkykumppaneitanne (vakinaisia ja/tai satunnaisia) ja jos mietitte niin miksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin vertaan heitä vaimooni. Vaimoni on pahimman luokan pihtari. Kehtaan sanoa näin kahdesta syystä: halujen eron ongelmasta on puhuttu ja puhuttu, eikä hän halua muutosta asiaan. Toisekseen, täällä juurikin erinäiset naiset hermoistuivat juuri. Ja koska niin tapahtuu joka tapauksessa, niin miksi minä sitä suremaan? Joku vetää esiin kotityökortin, mutta mainittakoon nyt, että minä olen se sama, jonka yksi johtoajatuksista on, että seksi ja kotityöt pidetään mahdollisimman erillisinä puheenaiheina, koska mikään määrä kotitöitä ei saa joitakin naisia tyytyväisiksi, saati halukkaiksi. Paskapuhetta ja kiristystä naisilta moinen länkytys. Ja ylläri: teen kotitöitä.

Niin. Takaisin: mistä minä tiedän, millaisia pillunpanttaajia ja lahnoja entisistäni olisi aikain saatossa tullut. Se tietenkin on selvää, ettei uutuudenviehätys säily missään suhteessa iän kaiken. Mutta muistelen niitä suuseksikokemuksia, erään naisen reilua avoimuutta ja kykyä puhua omista haluistaan, toisen naisen kanssa viettämiäni öitä joina naitiin aamuun asti...

Voin kyllä tahdikkaasti olla puhumatta aikaisemmista kokemuksistani vaimolleni, mutta minulla on hyvä muisti.

Vierailija
2/3 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ihania maksullisia naisia, joiden kanssa olen pelehtinyt. On se vaan niin, että näissäkin asioissa ammattilaiset osaavat antaa nautinnon. Nämä muistot toki pysyvät vain omana tietonani.

Niistä hetkistä on kyllä jo useampi vuosikymmen, eikä minulla silloin ollut puolisoa. Silti on mukava kaivella muistisolukoita. Kohtahan sitä istuskellaankin jo kiikkustuolissa, mutta näitä muistoja ei taidetakaan kertoa jälkipolville.

Kukkahattutädit, älkää liiaksi vaivautuko tästä avautumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen, enkä juuri muistele. Tahtoo käydä niin, että suhteen hiivuttua en enää saa kicksejä vanhoista seksimuistoistakaan. Nykyinen on aina se paras - ja varsinkin tämä nykyinen pesee kirkkaasti kaikki edelliset :)

Mutta jos mies haluaa muistella, sen kun. Se on eilistä se. Jos hänellä on mun suhteen jotain toivomuksia, niin saapi esittää suoraan mulle - ja niin se tekeekin, löytää aina tavan ehdottaa jotakin sillä tavalla, että mäkin haluan kokeilla. Sillä saralla(kin) meillä synkkaa.