Herranjestas ihmiset on LAIHOJA! :O Oon oikeesti järkyttynyt että "kaikki" painaa noin vähän
Joo olen läski itse, ja tarkoitus on laihduttaa, mutta en oikeasti ole tajunnut, että normaalipainoisen näköiset ihmiset painavat NOIN vähän kuin tuossa toisessa ketjussa!!! :O Vai ovatkohan omaan silmääni kuitenkin niitä alipainoisia ja itse ymmärrän normaalipainon hieman eri tavalla...
Kun olin mitoissa 162/65 olin mielestäni ja kuvistakin päätellen hyvin hoikassa kunnossa, mahduin 36/38 kokoisiin vaatteisiin ilman ongelmia, vatsa oli ihan litteä jne. Näytin mielestäni hyvältä (ja todistetusti muidenkin mielestä :P) ja olo oli mitä loistavin, samoin kunto. En voi ymmärtää, että ihmiset oikeasti painavat noin älyttömän vähän kuin tuossa toisessa ketjussa..
Mihin jäi "normaalipaino" - kaikki tuntuvat kuitenkin tavoittelevan ihan sitä alipainon rajaa, vaikka ovat mielestään normaalipainoisia?!
Kommentit (7)
Olen 176 cm ja painan 64 kiloa ja pidän itseäni vähän pyöreänä. Haluasin painaa siis n. 60 kiloa. Minua sanotaan hoikaksi, mutta en näe itseäni hoikkana. Ihannoin mallivartaloita, kaikki vaatteet näyttää hyvältä niiden päällä kun missään ei ole ylimääräistä pullotusta-
Ja tuolloin mulla oli kyllä paksut reidet, enkä ollut mikään hoikka, mutta normaalipainoinen.
Nyt olen selkeästi hoikka, painoa 55 kg.
mun mielestä olen paremman näköinen näin hoikkana (163cm/50kg), kun esim 63 kiloisena jolloin olisin myös normaalipainoinen.
tai toisesta lipsuneet yli sen normaalin rajan, on normaalius ehkä alipainon rajalla olevia "normaalimpaa". Minulla siis 170 cm ja 76 kg. Vielä on töitä, jotta saan vauvakilot karistettua ja mahdun vanhoihin housuihini. Normitilanne on n. 68 kg, jolla koen olevani normaali, joskaan en hoikka.
Mutta mieluummin nautiskelen elämästä kuin yritän olla normaalitilannettani hoikempi.
Ja kaikki vaan ihastelee. Tosiasiassa lähes kaikki valehtelevat painonsa jopa tänne nettiin.
ja ilmoittavat sitten olevansa esim. 165cm ja 70kg. Kun kaikkihan tuon jo ymmärtää ettei se ole juuri mikään ylipaino, oikeasti luvut ovat tyyliin 165cm ja 80kg
Ehkä tuollaiseen ketjuun vastaa nimen omaan hoikat. Kyllä minuakin aina hiukan hivelee, kun pääsen läväyttämään omat 50 kiloa pöytään:)