Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt vasta tajusin. Uggeista

Vierailija
02.10.2010 |

En aikaisemmin tajunnut mitkä nuo paljon puhutut kengät ovat. Googletin ja kuvat nähtyäni yllätyin. Viime talvenahan niitä jo näkyi ja ihmettelin jo silloin mistä noin rumia kenkiä löytyy.

Nyt yllätyin vielä enemmän kun tajusin,että nuo rumat kengät ovat nin suosittuja ja varsinkin kalliita. Lämpiä, joo, ehkä. Mutta tosi persoonattomia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan UGGlyt! Kananjalkakengät.

Vierailija
2/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosiahan niitä on ollut myynnissä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niita kayttanyt vain pari kertaa, eivat ole mukavat jalassa.

Vierailija
4/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosiahan niitä on ollut myynnissä??

Mitä tässä on uutta?

Vierailija
5/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodesta 1995, ellei jo aiemmin.

Vierailija
6/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä todella kamalat! Olivat eräälläkin neidolla aivan plintassa ja se vain kävellä porskutti niillä nokka pystyssä. Kuka nyt aamutohveleilla kehtaa kulkea julkisesti..?

Vierailija
7/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu 90-lukua, kun julkkisnaiset jenkeissä käytti niitä tyyliin farkkushortsit, hihaton toppi ja ugg-saappaat. Ainakin siitä on tosi kauan aikaa.

Nyt viime vuosina ne vaan on aiheuttanut uudestaan jonkun villityksen mutta enemmänkin tavisten kesken.

Vierailija
8/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu 90-lukua, kun julkkisnaiset jenkeissä käytti niitä tyyliin farkkushortsit, hihaton toppi ja ugg-saappaat. Ainakin siitä on tosi kauan aikaa.

Nyt viime vuosina ne vaan on aiheuttanut uudestaan jonkun villityksen mutta enemmänkin tavisten kesken.

niitä näkee maailmalla tosi paljon, vuonna 2010. Et ole tainnut koskaan käydä New Yorkissa tai Lontoossa?! NIitä pidetään viileillä ilmoilla ihan ympäri vuoden. Ja ovat kyllä mielestäni tosi hyvän näköiset farkkujen kanssa. Sekä erittäin hyvän tuntuiset jalassa! Ei niitä junteille ole tarkoitettukaan:)

Suurin osa ei muuten erota aitoja näistä tiesminkämerkkisistä kopioista, jotka kyllä ovat aivan kamalia...

Vierailija
9/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistossa! Ainoat kengät, joiden kanssa mulla jalat eivät palele. Muuten en niitä käytä, koska en tykkää niiden ulkonäöstä.

Vierailija
10/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. seppälän halpiskenkiä. En tunne ketään kenellä olisi aidot UGGit, mutta ei kai ne voi mennä samalla tavalla linttaan ku kaikilla teineillä näkyy käyneen?

Mä tilasin itselleni talveksi EMUt ja ne on niiiin ihanan pehmoiset ja lämpimät :)

Vierailija
11/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä todisteena kuva yli kolme vuotta vanhoista Uggeistani:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6813354.jpg

Kunnon kantakuppi pitää popot kuosissa. Ne linttaan astutut on 100%:n varmuudella halppiskopioita.

Vierailija
12/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä todisteena kuva yli kolme vuotta vanhoista Uggeistani: <a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6813354.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6813354.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6813354.jpg</a&gt; Kunnon kantakuppi pitää popot kuosissa. Ne linttaan astutut on 100%:n varmuudella halppiskopioita.

Kyllä ne on kamalat, olivat sitten aidot tai eivät. Samaa sarjaa crocsien kanssa.. puutarhatossut nekin ovat ja niilä päästellään kesät - talvet.

Vierailija
13/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostuisi laittamaan päälleni joka-mamman uniformua eli leggingsejä ja tunikaa. Siitä tulee sellainen olo, että on lähtenyt yöpaidassa kaupungille.

Vierailija
15/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan käytä taviksien käyttämiä vaatekappaleita, olen siis parempi ihminen.

Vierailija
16/16 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä todella kamalat! Olivat eräälläkin neidolla aivan plintassa ja se vain kävellä porskutti niillä nokka pystyssä. Kuka nyt aamutohveleilla kehtaa kulkea julkisesti..?

vaan ne kopiot