Olen oppinut tätä palstaa lukiessa, että...
siinä missä mies on lojaali toiselle miehelle liian moni nainen on lojaali vain itselleen ja -miehille. Kaikki naiset eivät ymmärrä pitää yhtä naisten kanssa. Nämä "siskosi tekee ihan oikein naidessaan ex-miestäsi kaikki saa tehdä mitä galuaa" tyypit ovat syy siihen, että tasa-arvoa ei ole. He raukat luulevat, että kun tämäkin yksi älyttäjä "nain pomoani" olen lojaali pomolle, pomokin on lojaali minulle. Pomosi on lojaali sinulle, kunnes löytyy parempi ja nuorempi ja yhtä suostuvainen ja vähemmän vaativa. Mies ei alistuisi moiseen. Hävettää nämä naisia selkäänpuukottavat konttaaja naiset. Tasa-arvo vaatisi että kaikki ihmiset olisivat rehtejä toisilleen sukupuolesta riippumatta.
Kommentit (10)
puukotan naisia selkään, kun minulla on seksisuhde pesimieheni kanssa?
En usko, että toiminnallasi on työpaikkasi muille naisille käytännössä mitään merkitystä.
Tunnistan itseni tekstistäsi. Miten niin puukotan naisia selkään, kun minulla on seksisuhde pesimieheni kanssa?
"nain pomoani"-aloittajan. Eihän hän ketään puukota. Ja kaikki miehetkään eivät ole niin sikoja, että käyttävät kaikkia hyväkseen. Sulla on ehkä niin negatiiviset käsitykset myös miehistä, että luulet kaikista aina pahinta :O
t: nainen, jolla on ollut suhde esimieheensä vuosia sitten, mutta edelleen esimies on lojaali minulle niinkuin minäkin hänelle. En usko pahinta myöskään naisystävistäni...
vaan alennat meidät naiset miesten panijoiksi jotta saat ylempi arvoiselta henkilöltä etuuksia myyt itseäsi, vaihdat itseäsi, jotta saat PALKALLISEN ruokatunnin. Haloo. Mitä se on tältä esimieheltä pois? Hän järkkää firman etuuksia. Sinä annat itsestäsi. Kuka mies tekisi saman? Voin kertoa, ettei yhtään kukaan. Mutta luin äskeisen ketjun ja huomasin, ettet oikein ole kärryillä, joten jatka vaan onnellisena puuhiasi =) heh heh
Nainen on naiselle susi. Se on se esikielellinen taistelu alfauroksista.
Täytyy meikata, ajaa pimppikarvat, pitää juuri oikeanlaisia vaatteita.
Kaikki tämä, jotta saisi sen tyhmän palomiehen. :D
meidän palomies ole tyhmä!
Aloitusviestiä en oikein ymmärtänyt, olisko viitannut jonkinlaiseen valtataisteluun sukupuolten välillä, sellaiseen en kyllä usko...
Joka tapauksessa narsistinen itsekorostus toisten naisten kustannuksella vaikuttaa olevan naisille luontaista käytöstä, joku on palstalla väittänyt että jopa normi? ja tällaista käytöstä jopa tuetaan aika voimakkaasti. Naiset liittoutuvat yhteistä vihollista vastaan ja juonittelevat, miehet ryhmäytyvät eri tavalla. Naisille yhteistoiminta ei ole samalla tavalla luontaista kuin miehille.
mitä tarkoitat että tuetaan?
Mielestäni kaikki naiset eivät ole tällaisia. Kehittyneemmät yksilöt eivät sorru moiseen, olenko oikeassa?
Meidän naisten on turha haaveilla mistään hyvä sisko -verkostoista koskaan. Miehillä ne toimii.