Salaa kakkoseen
Eukkoni pihtaa kakkosta, eli ei ole koskaan sitä antanut.
Niinpä yllätin hänet, työstin häntä takaapäin ja sitten yllättäen survasin aisani hänen kakkoseen! Hyvin upposi.
Suosittelen moista yllätystä kaikille, joiden partneri pihtaa kakkosta.
Kommentit (12)
ja uskon, että jos tuollaisen tempauksen tekisin löytäisin itseni ensiavusta.
Hyvä keino. Kun nainen ei tiedä, että kohta runtataan reippaasti rektumiin, niin ei turhaa jännitä sulkijalihaksiaan.
Kalu uppoaa kun kuuma veitsi voihin.
Olen tyyten vittuuntunut pihtaavaan akkaani ja siihen, että jos yritän puhua erosta, hän järjestää tolkuttoman ja teennäisen itkukohtauksen.
Jospa sitten jonain yönä runttaan kullini hänen perseeseensä, jyystän kunne mälli kajahtaa ja luotan, ettei hän tee rikosilmoitusta, niin ehkä hän sitten ymmärtää jättää minut rauhaan. Lopullisesti. Niin, etteivät hänen rikkaat ja sairaat sukulaisetkaan enää ota yhteyttä.
Salaa survominen kannattaa aina, kakkoseen.
haluan panna sitä paksulla dildolla perseeseen mutta en ole saanut lupaa, on muka homojen hommaa. Hah! Mutta hyvä tietää että miehistä salaa survominen on ihan ok. Ei muuta kuin tuumasta toimeen.
Itse vahingossa kerran erehdyin reiästä. Akka ei edes huomannut mitään.
Vasta vessassa tajusin, kun kulli oli ihan ruskea ja paskassa, että taisin työstää väärään reikään.
Itse vahingossa kerran erehdyin reiästä. Akka ei edes huomannut mitään.
Vasta vessassa tajusin, kun kulli oli ihan ruskea ja paskassa, että taisin työstää väärään reikään.
Joko huomasi mutta ei laittanut pahakseen/ katsoi tilanteen menvän sujumammin ohi jos ei kommentoi vaan antaa sinun mällitä rauhassa tai sitten sillä on menkojen loppuvaiheessa sellaista hyvin paksua ja ruskeaa vuotoa etkä tunnistanut kuukautisvuotoa paskasta. Mutta en mitenkään usko ettei olisi tajunnut onko vehje pillussa vai pepussa...
...joillakin se on vain "plurps" ja sisään syvälle
mutta joillakin taas
"eieiei ei sinne ei, eeeiii...oooh uuh lisää..."
Yhtä baariruusua työstin viikonloppuna, oli aika kännissä. Taatusti ei tajunnut sitä, et jyystin häntä kakkoseen.
varmaan salaa B-rappuun :) Vahingossa on meinannu muutaman kerran mennä päissään, mutta muuten on menty ihan luvan kanssa.
t.m33
Varmasti toimii!
Olen tyyten vittuuntunut pihtaavaan akkaani ja siihen, että jos yritän puhua erosta, hän järjestää tolkuttoman ja teennäisen itkukohtauksen.
Jospa sitten jonain yönä runttaan kullini hänen perseeseensä, jyystän kunne mälli kajahtaa ja luotan, ettei hän tee rikosilmoitusta, niin ehkä hän sitten ymmärtää jättää minut rauhaan. Lopullisesti. Niin, etteivät hänen rikkaat ja sairaat sukulaisetkaan enää ota yhteyttä.
Pitää olla aika löysä kakkonen jos sujahtamalla menee, eikä eukkosi edes huutanut ollenkaan.