Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ovulaatiosta ja testeistä

Vierailija
01.10.2010 |

eli otin käyttöön tässä kierrossa ovistestit ja mun kierto on vaihtelevasti 25-30pv joten alotin kp 8 tikuttaan ja jo kp 9 aamulla sain plussan joten n. kp 11 olis ovis eli menis ton kp 25 mukaan, no mitään erityisiä oireita en tuntenu (en kyllä muutenkaan aina tunne niitä)hiukan jotain kirkasta nestettä valahteli alushousuihin. kp 13 sain jo ihan selkeen negan ovistikkuun siihen saakka vaaleni päivä päivältä tuolta kp 8. , kp 15-16 tuli jotain kunnon limaakin vasta ja tein sit kuitenkin tänään kp 17 päivällä uuden ovis testin ja se näytti myös plussaa oli märkänä ihan kirkuvan punanen viiva kuivuessaan hiukan vaaleampi, mutta siis yhtä tumma kuin kontrolliviiva. ELi olisko mulla voinu olla viikonaikana 2 ovista? Vai oisko toinen vaan ollu "väärä hälytys" vai mitä tää on... Mulla on ollu ongelmia oviksen kanssa ja sen takia sitä koitan tikuillakin bongailla...osasiko joku valasta aloittelijaa voiko näin siis käydä useinkin? Tai voiko TEROLUT vaikuttaa ovistikun tulokseen niitä syön nyt toista kuuria ja siitä on menossa 3 pilleri

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla