Olen ihastunut ihan toivottomasti...
Olen 3kk sitten eronnut yksinhuoltaja ja tapasin 2kk sitten ihan sattumalta oikein mukavan miehen. Ollaan tavattu muutama kerta ja seksiäkin ollut kerran.
Olen todella ihastunut. Ajattelen vain tätä miestä, toivoisin törmääväni häneen, otan häneen yhteyttä muka muissa merkeissä :) ja ajattelen jo jopa tulevaisuutta tämän miehen kanssa... Ainut ongelma on vain se, että mies ei halua tällä hetkellä suhteeseen :( Sanoo haluavansa olla minun kaveri.
Tiedän, että tämä äkkinäinen suuri ihastumisen tunne voi johtua hiljattaisesta erostakin. Olisi vaan niin ihana tutustua tähän mieheen paremmin, paljon paljon paremmin ja jakaa arkea hänen kanssaan.
Mutta keinot taitaakin olla vähissä. Luulin ihastumisen olleen molemminpuoleista kun mies itse halusi tavata minua, mutta ei se kai niinkään ollut. :(
Kommentit (4)
Enkä minä tälle miehelle ole mitään puhunut omista tulevaisuuden suunnitelmista :)
Mutta tuntuu todella turhauttavalta, kun mies todellakin taitaa ajatella minua vain kaverina. Hän ei kutsu minua enää treffeille eikä muutenkaan ota itse yhteyttä :/ Joo, kyllähän noista pitäis jo ymmärtää, mutta mun tunteet vaan jatkuu.
ap
Tiedän kyllä tunteen, "mitä haittaa siitä ois vaikka olenkin just eronnut", tuntuu että sitä on ihan valmis... Voihan sitä ollakin, en sitä tiedä, mutta parasta jälkeä tulee kun olet ensin rauhassa yksiksesi. Rakentele haavekuvia rauhassa, ei niissä ole mitään väärää, mutta kunhan tiedosta realismin ja sen, että parasta sulle on olla nyt hetki yksin ja opetella oma arkesi. Miehelle sun tilanne varmaan on pelottava, vaikka kuinka olosi tuntuisi valmiilta - ettei peräti liian valmiilta...? Ellet halua tehdä eroa, niin nauti sitten rippeistä joita saat (läheisyyden yö, seksiä, aikuinen keskustelukontakti...), mutta älä satuta itseäsi.
Onnea matkaan! :)
Todella usein naiset vain siirtyvät mieheltä miehelle eivätkä koskaan itsenäisty.
Suosittelisin naisille usean vuoden sinkkuelämää. On kamalaa nähdä miten moni nainen on niin avuton ettei osaa elää omaa elämäänsä ja takertuu aina näihin ns parittajiin.
suhteeseen juuri eronneen yksinhuoltajan kanssa! Anna miehelle mahdollisuus, eli anna hänelle aikaa, olkaa kavereita ja osoita aina kun tapaatte miehelle, että olet tarkemman tutustumisen arvoinen tyyppi. Pahinta mitä voi tehdä, on alkaa liian aikaisin puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta!