Onko raha tärkein asia elämässäsi?
Minulle on, myönnän sen avoimesti. Raha ratkaisee. Rahalla saan kaiken mitä haluan ja voin pysyä kaukana köyhistä ja työläisistä. Voin tehdä mitä haluan ja saan kaiken mitä haluan. Ostan ostokseni kalleimmista boutiqueista ja ruokani Stockan herkusta. En ole ollut päivääkään töissä, miljoonaomaisuuteni on kokonaan perittyä ja siksi kuulunkin yläluokkaan :) Ylimieliseksi minua on turha haukkua, koska minua eivät muiden mielipiteet minusta kiinnosta ollenkaan. Elän rahojeni kanssa onnellisena.
Kommentit (4)
Kellekään todella rikkaalle ei ole mitään luksusta se, että käy Herkussa ostoksilla :)
perheen kanssa. Siksipä luovuin osasta rahojani ja jäin vuorotteluvapaalle.
Muuten, se, onko omaisuus perittyä vai ei, ei määritä yläluokkaan kuulumista. Junttilan kylän Junttisen perheen lottovoittajan jättämä perintö tyttärelleen ei vielä automaattisesti tarkoita sitä että tytär kuuluisi yläluokkaan.
Kellekään todella rikkaalle ei ole mitään luksusta se, että käy Herkussa ostoksilla :)
Ja maksan siitä ateriakokonaisuudesta mieluusti sen 100e. Tykkään vaan kotiruoasta, joka on tehty laadukkaista raaka-aineista.
ap
ap