Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauvan kanssa ei saisi matkustaa?

Vierailija
30.09.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en matkustais koska vauvojen infektioherkkyys on niin eri tasoa kuin aikuisen.Muiden maiden bakteerikannat yms.on ihan eri luokkaa kuin täällä.Voit myös itse tartuttaa vauvan vaik itse pysyisit terveenä.Lentokoneiden ilmastointi on niin tehokas et se kierrättää tavalliset flunssatkin.Julkisten tilojen wc-ja kylppäritilat voivat olla eri tasoisesti siivottu ja eri aineilla kuin suomessa.Terveydenhuolto,lääkäriin ja sairaalaan pääsy voi maasta riippuen olla hankalampaa jo kielimuurinkin vuoksi.Siinä pari syytä.

Vierailija
2/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat jotka matkustaa Suomeen moikkaamaan sukulaisia,eikö heitä odota myös Suomen bakteerikanta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pienestä eri bakteerikantoihin vastustuskyky paranee eikä tauteja tule.

Meillä lapset on matkustaneet 3kk ikäisestä lähtien ympäri maailmaa lentokoneella, laivoilla, autoilla, junilla ja vaikka millä eikä koskaan ole sairastuneet! Ei edes vatsatauteja tai ruokamyrkytyksiä ole ollut koskaan vaikka syömme aina paikallisia ruokia, jäätelöitä yms.

Ne pari kertaa kun on viety pöpö kotoa mukana tai tungettu vaikka kivi nenään ja jouduttu turvautumaan lääkäriin palvelu on ollut aina 100% priimaa ja huomattavan edullista kotimaiseen verrattuna. Englannilla ja elekielellä on pärjännyt hyvin jos ei paikallista kieltä ole osannut. Monet matkustavat vielä "seuramatkoilla" jolloin esim oppaan voi pyytää tulkiksi.

Asiat on vaikeita jos ne itse tekee sellaisiksi.

t neljän äiti

Vierailija
4/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannattaakin, jos siis vauva ei mitenkään erityisen hankala hoidettava.

Itse olimme ensimmäisen lapsen kanssa 3 vkoa Floridassa, ja siellä oli kyllä erinomaisen siistiä, sekä lastenlääkärille pääsy helppoa yms. Nyt asumme Saksassa, ja kuopus on syntynyt täällä, hygieniataso Suomen luokkaa, ellei parempikin. Hyvä hoito lapsille, jos hoitoa tarvitaan.

Omien voimien ja tietysti rahatilanteenkin mukaan kannattaa mennä. Mutta ihan pienen kanssa voi olla monasti helpompaa kuin sitten vuoden ikäisen.

Vierailija
5/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettimatkoilla saa myös lääkäriin aina tulkin!

Vierailija
6/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan 10 kk ikäisen kanssa.

Vähän on yskää nyt lapsella, toivottavasti menee ohi ennen reissua ettei lentokoneessa ole inhottava olla pienen.

Vierailija
7/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität johdatella ettei saisi matkustaa?

Niin, vauvan suojausmekanismi pöpöille on parempi kuin aikuisen. Ekan puolen vuoden aikana tuskin sairastavat mitään. Siitä isompi alkaa ollakin jo altis.

Vierailija
8/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität johdatella ettei saisi matkustaa?

Niin, vauvan suojausmekanismi pöpöille on parempi kuin aikuisen. Ekan puolen vuoden aikana tuskin sairastavat mitään. Siitä isompi alkaa ollakin jo altis.

Vierailija
9/9 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pienestä eri bakteerikantoihin vastustuskyky paranee eikä tauteja tule.

Meillä lapset on matkustaneet 3kk ikäisestä lähtien ympäri maailmaa lentokoneella, laivoilla, autoilla, junilla ja vaikka millä eikä koskaan ole sairastuneet! Ei edes vatsatauteja tai ruokamyrkytyksiä ole ollut koskaan vaikka syömme aina paikallisia ruokia, jäätelöitä yms.

Ne pari kertaa kun on viety pöpö kotoa mukana tai tungettu vaikka kivi nenään ja jouduttu turvautumaan lääkäriin palvelu on ollut aina 100% priimaa ja huomattavan edullista kotimaiseen verrattuna. Englannilla ja elekielellä on pärjännyt hyvin jos ei paikallista kieltä ole osannut. Monet matkustavat vielä "seuramatkoilla" jolloin esim oppaan voi pyytää tulkiksi.

Asiat on vaikeita jos ne itse tekee sellaisiksi.

t neljän äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme