Siivoaako mies teillä?
Mä joskus luulin että toi mun ukko on vielä siisti mutta nytkin maannut kaksi päivää kotona vapailla ja ei ole siivonnut mitään! Ärsyttää herätä aamulla kuuden jälkeen, viedä lapsi kouluun aamuhässäkän jälkeen ja töihin ja sit kotiin siivoomaan kun yks on vaan laiskotellut koko päivän. Mulla menee sit vkloppu siivotessa...argh. Että olisi ihana tulla joskus kotiin että toinen olis ottanut itseensä niskasta kiinni ja siivonnut niin että voisi itse vaan läsähtää hetkeksi sohvalle ja nauttia kanssa hetken siitä ettei tartte tehdä mitään.
Kommentit (5)
mies siivoaa enemmän kuin minä, joka en esim KOSKAAN imuroi (mies imuroi melkein joka päivä). Miehellä on joustava työaika, itselläni ei, mutta tienaan 3 kertaa vähemmän kuin mies (olen opintoihin kuuluvassa harjoittelussa) - jos se nyt tähän kuuluu. En oikeasti jaksaisi millään siivota yhtään enempää kuin pari kertaa viikossa pyykkäys, tiskit 3-4 krt/vk ja vessan pesu parin viikon välein. Mies melki tekee kaiken muun, on paljon aikaansaavampi siinä.
mies siivoaa roskiskaapin, vessan, kylppärin ja pyyhkii/pesee pöydät. Mä taas imuroin, pesen lattiat ja siivoilen lastenhuoneita.
Mies hoitaa meillä myös pyykit, koska me pestään vaan yösähköllä ja mies yleensä valvoo pidempään.. Mä laitan kyllä kuivumaan viikonloppuisin aamuisin, kun kone pyörittänyt yön.
Molemmat käydään päivätöissä, kolme lasta.
joka päivä jotain, ihan niinkun itsekin. Jos lähden johonkin, niin mies kyllä huolehtii siivoamisen.
kyllä siivoaa, käy myös töissä, hoitaa lapsia iltaisin ja viikonloppuisin, tekee ruokaa (ja joskus jopa tiskaa astiatkin). Ei ole valittamista!
Mun mies siivoaa ihan mielellään jos vana pyydän (ei siis ole kovinkaan omatoiminen tämän suhteen), mutta yleensä mun mielestä samalla vaivalla siivoan sitten jo ite.
Ehkä 3 kertaa kuussa imuroi omatoimisesti ja laittaa tiskit koneeseen/tyhjentää tiskikoneen.