Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä naurattaa yksi läski tuttava!

Vierailija
29.09.2010 |

Se käy tunnin sauvakävelyllä, tulee sitten kylään ja ottaa tarjottavista rasvaiseen pohjaan tehtyä lohipiirakkaa mutta jättää jäätelön syömättä, "kun on niin paljon kaloreita".

Ja sillä mukavan kokoisella piirakanpalalla sitten kompensoituu sauvalenkillä kulutetut kalorit :D!

Ei ihme, etteivät läskit laihdu, kun ei ole mitään tietoa ravintoaineiden kaloreista ja ruokien koostumuksesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoamasi piirakan kalorit ja tarjota sen sijaan jotain muuta, kun tiedät kerran, että tuttava laihduttaa??!!

Vierailija
2/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskille että "ei kyläillessäkään ottanut mitään, varmaan ahtaa sit kotona".

Eli teki niin tai näin, niin aina se on väärinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin vois tukea enemmän kun nauraa takanapäin. Ai niin, mutta sähän oletkin katkera noita-akka.

Vierailija
4/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaat toisia selän takana, hieno homma!

Vierailija
5/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja. Mikä vittu tässä oikeen muka naurattaa???

Kyllä mä löydän ilon aiheita ihan päin vastaisesta tilanteesta kun tuttava kertoo että laohdutus on onnistunut ja kiloja on tippunut.

Juu kyllä meitä on moneen junaan.. huoohh

Vierailija
6/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraille tarjottavaa, eikä kukaan söisi mitään tyyliin "olen laihdutuskuurilla". Itse ainakin mielelläni syön tarjottavia, jos joku nähnyt minun vuokseni vaivaa ja olen sitten vaikka kotona vähemmällä ruoalla..

Ja kiva, että jaksoi lähteä kuntoa kohottamaan. Itse laihdutin syömisiä vähentämällä 25 kg (kaksi vuotta meni aikaa), koska olen laiska liikkumaan.

Tekis hyvää mullekin!

Vierailija
7/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yhden läskin", laihdutuskuurilla olevan tuttavansa varta vasten kylään luokseen ja tarjosi tarkoituksella rasvaista syötävää, jotta pääsisi nauramaan hänelle jälkeenpäin mm. tällä palstalla? Jos, niin mikä oikein oli (ap:n) pointti?

Vierailija
8/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan tunnet olevasi nyt ihan todella hieno ihminen, tämän aloituksen ja "läskin" haukkumisen jälkeen!

Taptap!