Naapuri näköjään kantanut roskikseen puolet
astioista. Siellä oli sulassa sovussa haarukat, lasit, lautaset ja kattilat meidän sekajätteiden kanssa. Mikä ihmeen vimma saa ihmisen parin vuoden välein kantamaan kaiken pois ja osamaksulla ostamaan uutta? Sitten on taas ulosotosta kirjeitä postilaatikossa ja ihmetellään, miten pärjätään.
Kommentit (17)
Muutenkin tympii kun ihmiset ei jaksa nähdä yhtään vaivaa kun haluavat tavaroistaan eroon, että kiikuttaisivat ne edes kirpparille.
niin miksi ei veisi paikalliselle kirppikselle (SRK, SPR jne. ottaa tavaraa vastaan, saa jopa jättää portaille eli ei ole tarvetta kytätä aukioloaikoja)
metallin ja lasin ym.keräysastiat.Jos näin ei ole,pakko on heittää tavalliseen roskikseen.Penkoithat pussit läpi ja huomasit että poisheitetyt astiat oli hajonneita.Kukaan ei varmaan juo rikkinäisistä laseista,haavaa ei ole kiva saada suuhun!
Itse en jaksais, eikä kiinnostakaan naapurien asiat. Jos tunkevat jotain roskiin, ei se ole mun asia. Itse vien kirpparille ja huonokuntoiset tavarat kaatopaikalle.
Myöskään vanhoja kattiloita joista alkaa pinnoite lähtemään ei missään tapauksessa saa käyttää!
astioista. Siellä oli sulassa sovussa haarukat, lasit, lautaset ja kattilat meidän sekajätteiden kanssa. Mikä ihmeen vimma saa ihmisen parin vuoden välein kantamaan kaiken pois ja osamaksulla ostamaan uutta? Sitten on taas ulosotosta kirjeitä postilaatikossa ja ihmetellään, miten pärjätään.
Mä olen sen verran vihreä, että olisin kerännyt ehjät talteen ja vienyt jollekin hyväntekeväisyyskirpparille.
Tuskin kukaan nyt suuremmin muuten tonkii niitä roskiksia, eiköhän ne vaan osu silmään ne muut viedyt tavarat siellä, kun kannen avaa.
metallin ja lasin ym.keräysastiat.Jos näin ei ole,pakko on heittää tavalliseen roskikseen.Penkoithat pussit läpi ja huomasit että poisheitetyt astiat oli hajonneita.Kukaan ei varmaan juo rikkinäisistä laseista,haavaa ei ole kiva saada suuhun!
enkä penkonut yhtään, siinä ne olivat ihan roskapussien päällä, osa luiskahtanut pussista pois. Ehjiä ainakin noin silmämääräisesti, kääntelemättä. Harvalla kai 6 samanlaista lasia yhtä aikaa menee rikki. Ja vielä 6 saman sarjan jalallista lasia.
eikä lasi kuulu sekajätteeseen, eli taas tulee jätefirmalta lisälaskua. Omaa roskistaan saa kyylätä ihan niin paljon kuin haluaa, mehän sen jätehuollon maksamme.
"Tutkitko paljonkin naapurin posteja?"
naapurilla kun ei ole omaa postilaatikkoa vaan kirjeensä jaetaan meidän laatikkoon.
Ensinnäkin ihan tavis/perus-astioita saa todella halvalla, ihan marketeista ja vaikka ikeasta. Eikä noi arabiat sun muutkaan maksa niin paljon että ne pitäsi osamaksulla ostaa.
Ensinnäkin ihan tavis/perus-astioita saa todella halvalla, ihan marketeista ja vaikka ikeasta. Eikä noi arabiat sun muutkaan maksa niin paljon että ne pitäsi osamaksulla ostaa.
Hän harrastaa Hobby Hallia tms., ainakin roskikseen kannetuista pahvilaatikoista päätellen.
opiskelijaboxiin tuppervaaraa,meillä ei kyllä olisi ollut antaa mitään.Pahoittelen.
Juu, ja lakiin ei tullut sitten että arabian astiat olisi verottavia tuossa perinnönjaossa.
Kyllä kai kuolvan ihmisen omaisuutta saa roskiin heittää,surussa nyt ei kaikkea jaksa lajitella,pahoitteluni siitä!
Kyllä kai kuolevan ihmisen omaisuutta saa roskiin heittää,surussa nyt ei kaikkea jaksa lajitella,pahoitteluni siitä!
Nimettöminä mutta käsialanäyte menossa poliisille!
"Että mä voin inhota ROSKISPOLIISEJA!!!"
todeta, että roskikseen on viety sinne kuulumatonta tavaraa. Kanattaa pakata paristot ja lasiesineet sen verran hyvin, että eivät killu siinä seuraavan roskienviejän nenän edessä. Haarukat ja veitset eivät nekään ole sekajätettä vaan metallia.
Kyllä kai kuolvan ihmisen omaisuutta saa roskiin heittää,surussa nyt ei kaikkea jaksa lajitella,pahoitteluni siitä!
Joten ei surua, voi lajitella.
Muutenkin tympii kun ihmiset ei jaksa nähdä yhtään vaivaa kun haluavat tavaroistaan eroon, että kiikuttaisivat ne edes kirpparille.