Voiko tässä nyt tehdä mitään?
Eilen minulle soitettiin töistä että siellä on parvorokkoa liikkeellä. Olen siis raskaana (rv 24) enkä uskalla mennä töihin ennenkuin tiedän olenko sairastanut ko taudin. Siihen aikaan ei ollut kuin yhteispäivystys auki jossa ei lähetteitä kirjoiteta, mikä on ihan ok. Tänä aamuna jonotin päivystykseen ja kun lopulta pääsin läpi käskettiin soittaa neuvolaan. Sieltä taas jätettiin soittopyyntö terveydenhoitajalleni (joka käsittääkseni ei voi kuitenkaan lähetettä kirjoittaa). Kun th lopulta soittaa (varmaan joskus iltapäivästä) en enää varmasti saa tälle päivälle lähetettä. HUomenna lähden taas opiskelupaikkakunnalleni jossa olen ollut viimeisen kuukauden (tartuntaa en siis ole voinut saada), ensi viikolla pitäisi palata töihin mutta näöjään mahdotonta saada yhtä verikoetta otettua, kun lähetteen saaminen on niin kiven alla. Lähetteen saisin ehkä huomiselle mutta silloin olen jo muualla (pakollisia läsnäoloja vaativia opintoja) ja siellä olisi vähintään samanlainen rumba lähetteen saamiseksi. Yksityiselle en haluaisi maksaa turhasta,kun lähete pitäisi järjestyä näinkin. Onko kenelläkään ideoita??? NIin ja verikokeen tuloksessa menee useampi päivä, tällä menolla en pääse töihin koko ensi viikolla.
tänään iltapäivällä vielä