Tekevätkö Kappahlin magic-farkut pomppopyllyn vai lättänän?
Kommentit (11)
Ensimmäistä kertaa kokeilin niitä viikonloppuna. Otin muutamaa eri kokoa, kun en oikein tiennyt mikä tekisi mieluisamman efektin... Normaalisti käytän housuja kokoa 42. No koon 42 slim fit ei mennyt edes päälle asti reisistä, niin oli tiukkaa stretsiä! Hyppäsin suoraan kokoon 46, jotka meni päälle ja oli jopa ihan mukavat, sellaiset napakat, mutta jättivät sitten alavatsalle sellaisen pussukan. En tykästynyt... :D Tiedä sitten mistä löytyisi sopivat housut, kun on tuota äässiä ja reittä, mutta vyötäröltä olen melko pieni. Aaargh!!
Kiitos, ihanimmat farkut mitä ikinä. Takataskut eivät voisi olla paremmmin. Sain vihdoin pyllyn! Ja istuvuus on todella hyvä. Kiitos teille vinkeistä ja kiitos Kappahl. Kokoni on 42
Mulle ne ei tee oikein mitään pyllyn muodolle. Mutta kropanmallillani noista tarvitsen tosi ison koon, yleensä käytän 38 mutta KappAhl magiceista meni vasta koko 44 jalkaan. Ei muotoilleet kyllä mitenkään näkyvästi kroppaa eikä muutenkaan mitenkään sykähdyttävät, jäi ostamatta.
Ja noista meni pohkeesta jalkaan vasta 42!! Hirveän, hirveän kapeat! Mulla on kohtuu lihaksikkan reidet ja pohkeet, mutta tavalliset strechittömätkin pillit menee jalkaan ihan normaalisti, niin nämä ei viereenkään :D Ja mahan kohta oli ihan omituinen, mulla on mahassa ylimääräistä vaan sellanen pikku pussukka raskaudesta (kaksoset nyt 10kk) ja se pussukka jäi siihen päälle ja näytti kuin ois "ylämaha" läskiä :D:D
No vielä näistä, alle liukaspintaiset tukisukkahousut, niin solahtaa jalkaan, että hupsista vaan!!!!
Pomppis olisi minulle mieleisempi.
Ihana pomppis tuli, ihkauudet, suosittelen.
olettaen, että tekee pepusta pyöreämmän, mutta tulos oli kyllä täysin päinvastainen, niin lattapersettä mulla ei ole edes luonnostaan :D
Ensimmäistä kertaa kokeilin niitä viikonloppuna. Otin muutamaa eri kokoa, kun en oikein tiennyt mikä tekisi mieluisamman efektin... Normaalisti käytän housuja kokoa 42.
No koon 42 slim fit ei mennyt edes päälle asti reisistä, niin oli tiukkaa stretsiä!
Hyppäsin suoraan kokoon 46, jotka meni päälle ja oli jopa ihan mukavat, sellaiset napakat, mutta jättivät sitten alavatsalle sellaisen pussukan.
En tykästynyt... :D
Tiedä sitten mistä löytyisi sopivat housut, kun on tuota äässiä ja reittä, mutta vyötäröltä olen melko pieni. Aaargh!!
Olen kokoa 46 ja 46 koosta meni minulle myös magic-farkut jalkaan. Litisti masua hyvin, oikeasti näytti hoikemmalta. Koska minulla on varsin hyvän mallinen (joskin nyt iso) takamus, niin minusta nuo farkut muotoili siitä hiukan pienemmän näköisen, muttei missään nimessä latistanut.
Olihan ne tiukemmat kuin perusfarkut. Mutta se kai on tarkoituskin?
Mutta miten niin magic-farkut huomaa jo kaukaa, jos on jollain jalassa? Farkut on farkut, en minä ainakaan sen kummemmin kiinnitä toisten farkkuihin huomiota, että mitä ne on. Paitsi jos on jotain pällinä pitämääni merkkiä, kuten G****.
Minusta ne oli yllättävän hyvät KappAhlin farkuiksi. Ja niin halvoiksi pöksyiksi. Yleensä itse ostan 70-160 euron pintaan olevia farkkuja, lähinnä Gerry Weberiltä - koska ne menee isollekin tytölle jalkaan ja sopii silti hyvin.
Ensimmäistä kertaa kokeilin niitä viikonloppuna. Otin muutamaa eri kokoa, kun en oikein tiennyt mikä tekisi mieluisamman efektin... Normaalisti käytän housuja kokoa 42.
No koon 42 slim fit ei mennyt edes päälle asti reisistä, niin oli tiukkaa stretsiä!
Hyppäsin suoraan kokoon 46, jotka meni päälle ja oli jopa ihan mukavat, sellaiset napakat, mutta jättivät sitten alavatsalle sellaisen pussukan.
En tykästynyt... :D
Tiedä sitten mistä löytyisi sopivat housut, kun on tuota äässiä ja reittä, mutta vyötäröltä olen melko pieni. Aaargh!!
Ja noista meni pohkeesta jalkaan vasta 42!! Hirveän, hirveän kapeat! Mulla on kohtuu lihaksikkan reidet ja pohkeet, mutta tavalliset strechittömätkin pillit menee jalkaan ihan normaalisti, niin nämä ei viereenkään :D
Ja mahan kohta oli ihan omituinen, mulla on mahassa ylimääräistä vaan sellanen pikku pussukka raskaudesta (kaksoset nyt 10kk) ja se pussukka jäi siihen päälle ja näytti kuin ois "ylämaha" läskiä :D:D
Ne housut on muutenkin nolot, kauheaa kangasta ja varmasti tunnistaa "magic"-housuiksi, jos niitä on joskus tangossa nähnyt.