Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko Globe Hope-tuotteita?

Vierailija
28.09.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota pitäis pienentää. Mutta musta olis kiva tällainen laukku: http://www.globehope.com/en/products/bags/niinisalo.html

Tai sit joku muu noista makuupusseista valmistetuista.

Vierailija
2/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten iohan sairaan hyvä! Tukeva, kestävä ja siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni työpaikalla monta vuotta sitten annettiin kesälahjaksi paitoja ja siinä on tosi kiva printti, olen käyttänyt sitä oikeesti tosi paljon. Eikä ole mennyt miksikään.

Vierailija
5/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen mieheltä lahjaksi joskus aikaa sitten.

En erityisesti pidä glope hopen tyylistä, vaikka ideologiasta pidänkin. Tuntuu, että ovat jääneet tyylissä liki kymmenen vuoden taa kun retroprintit olivat kova sana ja printtipaidat ylipäätään. Ei enää jaksa innostaa yksivärinen trikoopaita johon on ommeltu jostain hassunhauskasta lakanakankaasta tähti. Tai joku psykedeelisesti kukkaprinttikankaasta tehty tikkitakki tonttulakkihupulla..

Vierailija
6/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti pidä glope hopen tyylistä, vaikka ideologiasta pidänkin. Tuntuu, että ovat jääneet tyylissä liki kymmenen vuoden taa kun retroprintit olivat kova sana ja printtipaidat ylipäätään. Ei enää jaksa innostaa yksivärinen trikoopaita johon on ommeltu jostain hassunhauskasta lakanakankaasta tähti. Tai joku psykedeelisesti kukkaprinttikankaasta tehty tikkitakki tonttulakkihupulla..

Ei ne istu munkaan tyyliin. Mulle tulee myös sellainen armeijamainen fiilis niistä, kuten nuo laukut, joista ylemmät oli laittaneet linkkejä. Tietysti kun kerran materiaalina on armeijan ylijäämät, niin lopputulos näyttää siltä :-)

Mä teen omaa glopehopea väkertämällä itse itselleni vanhasta uutta.

Vierailija
7/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esimerkiksi armeijan vanhan villakankaan voisi värjätä (mustaksi, ruskeaksi kenties) ja ommella vähän erilaiseksi. Tai yhdistää sitä vanhaa johonkin uuteen niin saisi sitten myös tähän aikaan ja hetkeen sopivaa muotia. Nuo tekevät tuota samaa juttua vuodesta toiseen, hohhoi.

Sama juttu kun käyttivät sairaalan takkeja, siinähän on laadukas valkoinen kangas, josta olisi aika rajattomasti mahdollisuuksia keksiä mitä tehdä.

Vierailija
8/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku 70-luvun pussilakanakuosinen.

Vierailija
9/13 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen allerginen homeelle, ja ostettuani laukun sain todella pahoja oireita. Pesin laukun pariinkin otteeseen muttei haju ja oireet lähteneet. Koko eteisemme haisi homeiselle ja palautin koko laukun enkä enää koske pitkällä tikullakaan heidän tuotteisiinsa, terveys ensisijalla!

Ylihintaisia muutenkin, laatu ei mielestäni todellakaan vastaa odotuksia. Taitaa olla ihan perusrahantekofirma, hyvin markkinoitu vaan hyväuskoisille.

Vierailija
10/13 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne istu munkaan tyyliin. Mulle tulee myös sellainen armeijamainen fiilis niistä, kuten nuo laukut, joista ylemmät oli laittaneet linkkejä. Tietysti kun kerran materiaalina on armeijan ylijäämät, niin lopputulos näyttää siltä :-)

Mä teen omaa glopehopea väkertämällä itse itselleni vanhasta uutta.

jonkun jutun heistä ja innostuin. Mutta eipä ne tosiaan iskeneet.

Vierailija
11/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi vielä haaveissani.

Tällä hetkellä on suunnitelmissa ostaa laukku ainakin. Toivoisin vaatepuolelle enemmän valikoimaa. Hameita, mekkoja.

Vierailija
12/13 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/13 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometta?

Miten voi myydä homeisia uusiototteita?

Kierrätys ei siis olekaan hyvä juttu?

Miksi ei herätetä keskustelua kierrätyksen haitoista ja vaaroista?

Ja miksi kotimaisia artesaaneja vaatetuksen puolelta ei työllistetä tämän kaltaisissa kotimaisissa yrityksissä?

Suomi 100 vuotta alamäkeä ja häpeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi