Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä kun tuosta ei ole mieheksi!

Vierailija
27.09.2010 |

Joo mun pitäis olla tyytyväinen kun käy töissä, hoitaa lapsia,m on kiltti, uskollinen, tekee kotitöitä ja ruokaa, ei juo tai polta, ei luuhaa missään.. mutta MISSÄ ON MUN MIES?

Jos autoon tulee vika -> minä kerron miten asia hoidetaan.

Jos taloon tulee ongelma -> minä selvittelen miten edetään.

Mies esim. saattaa sanoa mulle että tää talo on varmaan maalattu sellaisella maalilla mikä ei hengitä, ja tää homehtuu.. ainoa vaan että mies ei ymmärrä niistä asioista mitään eikä tee asian selvittämiseksi mitään.

Heittää siis vastoin parempaa tietoa mulle tuollaisen kommentin jotta mä taas aikani murehdittuani tekisin jotain. =/

Mä en vaan jaksais olla mies talossa enää.

Sanokaa että valitan turhasta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki osaa käytännön asioita. Anna miehen hoitaa ne asiat joissa on hyvä.

Vierailija
22/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita sina sitten teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole iloinen miehen hyvistä puolista.

Vierailija
24/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi. Tuon takia on ammattilaiset jotka tekee työn maksusta.

Ei se mies voi olla jokapaikan höylä.

Vierailija
25/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi. Tuon takia on ammattilaiset jotka tekee työn maksusta.

Ei se mies voi olla jokapaikan höylä.

Vierailija
26/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun aikanani itseäni naisellisemmin käyttäytyvän miehen kanssa. Hän oli ihan paniikissa luontoretkillä ka huolehti ulkonäöstään minua enemmän. Oli kyllä kultturelli ja tosi mukavaa seuraa. Olen kuitenkin onnellinen, että valitsin lasteni isäksi perinteisemmän miestyypin, koska lopulta olen perinteinen nainen, joka kaipaa autoista ymmärtävää. Mutta ei tuo kuitenkaan ole minusta mikään syy eroon jos perheessä on lapsia. Ja ai juu, osasi se minun nais-mieheni kyllä pettää, ihan kiltteyttään, kun oli antanut ymmärtää.

Vierailija
27/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sinänsä kauhean feminiininenkään ole, perussiisti toki ja kunnostaan pitää huolta (mikä toki palomiehenä on tärkeää jon työnkin takia).

Ehkä mä tosiaan valitan turhasta.

Vierailija
28/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsytti rankemman kautta. Nyt en vaihtaisi mihinkään. Kyllä se miehinen mieskin sieltä joskus pinnan alta kurkistaa ja muistuttaa siitä miksi siihen rakastuin. Ihana mies on.

Eipä tartte kattella kaljamahaista moottoriöljyltä haisevaa sikaa.

Vierailija
29/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee kotitöitä, ei hoida lasta, ei anna mulle ikinä omaa aikaa, roikkuu koko ajan tietokoneella.

Mies tekee periaatteessa "miesten hommat" ja on niissä taitava. Jos siis sattuu joskus pääsemään sohvalta ylös. Yleensä minä teen.

Eli pahemminkin vois sulla olla asiat.

Vierailija
30/33 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mies joka ei tajua esim rakentamisesta yhtään mitään mutta on itsepäinen joten tekee kaiken väärin vaikka on yritetty tuntikaupalla selittää miksi jokin asia on tehtävä tietyllä tavalla. Siis tyhmä ja itsepäinen, näin huono onni kävi mulla.

Vierailija
31/33 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on dementia. Oltiin ostamassa taloa. Mies palkkasi välittäjän suositteleman kuntotarkastajan joka ei löytänyt talosta mitään vikaa. talossa oli paha haju joten sanoin että pitäisi tehdä hometarkastus. Mies tappeli viikkokaupalla vastaan, sanoi että kaikki olivat sanoneet että homeen esiintyminen niin kaukana pohjoisessa on epätavallista (myös valehteleminen kuuluu miehen tapoihin)joten mun pitäisi lakata jankuttamasta tuosta homeesta. Lopulta oli ostanut jonkunlaisen testin. Tulos: talossa on hometta. Nyt aikoo mennä saneeraamaan sinne viikonlopun aikana. Kukaan ei vielä tiedä onko mennyt rakenteisiin. Sanoin että myyntihintsa on alennettava, mies sanoo että ei käy, talo on myyty siinä kunnossa kun sattuu kaupantekehetkellä olemaan. Huoh!

Vierailija
32/33 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen naisen ihannemies on:

1)kätevä käsistään

2)älykäs

3)komea

4)hyvä sängyssä

5)raitis -ei juo tai polta

6)lihaksikas/voimakas (miehinen)

7)kiltti ja uskollinen

8)kuuliainen naisen toiveille

Kuinka monella teistä mammoista on mies joka täyttää kaikki nuo kriteerit? Vai olisiko syytä ajatella, että jos se oma Perttu-Reino täyttää edes 50% noista kriteereistä, niin ei ihan paska mies ole kuitenkaan?

M41

Vierailija
33/33 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä kaikkea muuta, paitsi:

5) Raitis (enkä tätä vaadikaan)

6) Lihaksikas/miehekäs

Tiedän, että on turha valittaa, mutta kaipaan miehekästä miestä. Mieheni on kiltti ja vähän nössö. Pelkään, että kyllästyn miehen "naisellisiin" piirteisiin :). Valittaa pienistä, pelkää ampiaisia, ei jaksa kantaa yksin kauppakassia. Huoh, no ei kukaan ole täydellinen.