Te jotka käytitte imetyspaitoja,monta tarvitsitte?
Esikoisen imetysaikaan koin tosi hankalaksi sen, että aina piti nostaa tavallinen paita korviin, kun oli vaikka vieraita jne.. ja muutenkin en tykännyt olla maha paljaana. No nyt päätin investoida imetyspaitoihin, kirppareilta kun niitä saa suht edullisesti. Monta teillä oli imetysaikana? Aion siis käyttää niitä lähes koko ajan imetysaikana, kun ovat paljon kätevämpiä kuin tavalliset paidat.
Kommentit (6)
ja molempia imetin 1v, 1 lyhyt hihainen ja 1 pitkähihainen, kotona ja ulkoillessa en käyttänyt, vain jos lähdin vauvan kans jonnekkin käytin
Lyhythihaiset menivät kätevästi esim. neuletakin alla. Niin ja imetin toki kesällä.
Kuinka monta niitä sitten tarvitaan, niin riippuu ihan siitä, miten usein pesee pyykkiä! Imetysliivejä kului samaan tahtiin. Mulla paitoja taisi olla 5-6 kpl, toisen lapsen kanssa enemmänkin. Yhden (!) ostin itse ristiäisiä varten, muut olivat kaverilta toiselle kiertäviä.
tuunata halvoista alennustopeista (esim. H&M ,maksaa jotain 3-5 € tai kirppikseltä) imetyspaitoja, joita voi sitten käyttää neuleiden, takkien, puseroiden yms. alla. Ei tarvi napa paljaana olla ja tarviihan ne rinnat aluksi suojaakin, kun itse nyt tulen imettämään talvella. Ne topit aion tuunata siten, että leikkaan rinnan kohdalle pystysuoraan aukon ja siksakkaan reunat tai, jos topissa pituutta, niin teen vaakaruoraan aukon ja sitten vedän yläosaa päälle ja ehkä tarranauhaa tai nepparin. Varmaan sa päivittäin vaihtaa, vaihdan muutenkin puserot.
oli paljon boobin imetyspaitoja. Muut oli huonoja, varskinkin henkkamaukan. Varmaan reilu 20 paitaa mulla oli. Eri tilanteisiin erilaisia ja tietty erivärisiä. Imetysaikana oli ihana käyttää värikkäitä paitoja. Lisäksi kun myin ne huutiksessa, sain osasta jopa enemmän rahaa kuin mitä olin maksanut, joka tapauksessa jokaisesta sain niin hyvin ettei montaa euroa jäänyt paidoille käyttöhintaa.
TAisi niitä olla kai 6kpl......
T: 3 täysimettänyt