Mikä hitto siellä Nordessa oikein on?
Taas takkuaa verkkopankki! Jo monta kuukautta ollut sama juttu? Etusivulla ei tietenkään mitään ilmoitusta tai selitystä mikä on ongelma ja miten kauan se kestää. Vitun tunarit.
Kommentit (20)
Aarhgt, minulla takunnut to lähtien. En tajuu miten eivät saa sitä kuntoon. Tuo tekstiversio on ihan pepusta.
ei enää tarvitse paikanpäällä jonotella niin keksitään tällainen pikku jäynä ettei liian helppoa olisi...:D
ap
että Nordean kanssa tusaa rakas mieheni, mutta tuskimpa sentään nyt täällä palstalla siitä avautuisi!
Itse olen käyttäny nordean verkkopankkia viime aikoina ihan onnistuneesti. Mikä sulla tökkii siellä?
vaan sama ongelma aina uudestaan kuukausien ajan.
että Nordean kanssa tusaa rakas mieheni, mutta tuskimpa sentään nyt täällä palstalla siitä avautuisi!
Itse olen käyttäny nordean verkkopankkia viime aikoina ihan onnistuneesti. Mikä sulla tökkii siellä?
Siis ilmoittaa että ajoittaista hitautta yhteyden kanssa ja voi käyttää tekstiversiota
jo monta kuukautta. Ei mitään ongelmia.
taitaa tökkiä joku muu kuin nordean verkkopankki... Käytä tekstiversiota. Jos sekin tökkii, niin koneessasi/selaimessasi/verkkoyhteydessäsi on jotain vikaa.
edeltävien kuukausien aikana. Taitaa tökkiä nyt ihan aloittajan koneella.
kiitos vaan.
Ongelmia ollut näemmä jo pidemmän aikaa:
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=85…
vuoden 2008 maaliskuusta alkaen?
just xD
just xD
tuo oli vaan yksi esimerkki monista! Tietäisit sen jos seuraisit uutisia.
just xD
tuo oli vaan yksi esimerkki monista! Tietäisit sen jos seuraisit uutisia.
Kannattaisi ehkä laittaa vähän tuoreempia esimerkkejä. Ihan oikeasti Nordean verkkopankissa ei ole ollut kuukausikaupalla vikaa, tällä hetkellä tosin näkyisi olevan palvelukatko. Perjantaina oli ilmoitus, että voi tökkiä (tosin silloin itselläni toimi oikein hyvin). Ja kyllä sen verran seuraan uutisia, että tuollaisen kuukausikaupalla kestäneen tökkimisen olisin huomannut :)
Käytän Nordean verkkopankkia monta kertaa viikossa, ja muistan viimeisen kahden vuoden ajalta (jonka asiakkaana olen ollut) yhden kerran jolloin homma tökki.
jotain esimerkkejä ja linkkejä? Ota itse selvää :)
Sanoinko että on kuukausikaupalla tökkinyt? En. Sanoin että kuukausien (jopa vuosien) ajan aina uudestaan samoja ongelmia ja tökkimisiä. Ei koko ajan vaan välillä mutta silti liian usein. Se on liikaa yhdelle pankille, että toivoisi heidän osaavan korjata ongelmansa pikkuhiljaa kuntoon.
Käytän Nordean verkkopankkia monta kertaa viikossa, ja muistan viimeisen kahden vuoden ajalta (jonka asiakkaana olen ollut) yhden kerran jolloin homma tökki.
tosin saattoi johtua elaimestakin, kerran kävi niin, että Firefoxin sijaan kokeilin Operaa, niin toimi paremmin.
Eikä kertaakaan ole ollut ongelmia, yhteys on ollut ihan nopea ja kaikki laskut olen saanut maksettua ihan hetkessä. Nettiyhteys on ihan normaali welhon, ei edes mikään erityisen nopea liittymä.
Mullakaan ei toimi just nyt ja mä olen Tanskassa - ja yritin siis täkäläiseen pankkiin. Taitaa olla koko systeemit sekaisin. Perjantaina yritin viimeksi ja silloinkaan ei toiminut. Silloin oli viesti etusivulla, nyt ei mitään viestiä.
Pääsin tänään kerran sisään ja yritin siirtää rahaa ja siihen jumahti ja lakkas toimimasta :(
Mullakaan ei toimi just nyt ja mä olen Tanskassa - ja yritin siis täkäläiseen pankkiin. Taitaa olla koko systeemit sekaisin. Perjantaina yritin viimeksi ja silloinkaan ei toiminut. Silloin oli viesti etusivulla, nyt ei mitään viestiä.
Pääsin tänään kerran sisään ja yritin siirtää rahaa ja siihen jumahti ja lakkas toimimasta :(
Aivan kuin ihmisillä olisi aikaa tuhlata koko päivä jonkun nettipankin kanssa tapellessa. Verkkopankkien piti olla ratkaisu jonottamiseen mutta kuinkas kävi? Samalla tavalla "jonotetaan" mutta nyt vain virtuaalisesti.
mutta mulla toimi ok ja rahakin siirtynyt tililtä toiselle samantien...