Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppajan lounas:

Vierailija
26.09.2010 |

Uunissa muhii punajuuria ja vuohenjuustoa, lisäksi broilerin rintafilettä kermakastikkeessa, kastikkeessakin tosin vähän sulatejuustoa :)

Saatanpa pienen vihreän salaatin vielä tekaista...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunissa, päällä tomaattimurskaa sekä kermakastike. Joukossa aurojuustoa sekä vuohenjuustoa.

Vierelle salaattia. Piti tehdä mozzarella salaattia, mutta viime yönä leffoja katsellessa iski nälkä, joten tuli tehtyä salaatti "yöpalana".

Vierailija
2/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulisi nuo kaiket rasvat ja juustot jo korvista ulos ja toisekseen rasvainen ruoka laittaa mulla mahan sekaisin

Ja vuohen- ja aurajuustoon en koskisi pitkällä tikullakaan, maistuvat oksennukselle molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön ruokia laidasta laitaan - enkä pelkkää rasvaa.

Vuohen-, lampaan- ja sinihomejuustoon en vain koske missään muodossa. Siksikö makuaistini olisi kehittymätön?

Vierailija
4/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistäkin oppii tykkäämään ja makuaistin kehittyessä jopa rakastamaan :)

Vierailija
5/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurajuustoa on vain muutamia murusia, juurikin siitä syystä että maku on niin voimakas. Vuohenjuustoa on sitten reilummin, mutta eipä se mitenkään ylitsepursuavan rasvaiseksi tuota tee.

Kermakastike on tehty floran ruokakermaan, suurustettuna. Joten en miellä tuota niin valtavan rasvaiseksi, että pursuaisi korvista asti ulos. Ja se että ruuanlaitossa käyttää edes vähän rasvaa - vaikka sitten juuston muodossa, pitää nälkää eikä ruokaa tarvitse syödä läheskään niin paljon.

Mainittakoon vielä, että olen syönyt "tähän tyyliin" jo vuosia. Minulla mitattiin jokunen vuosi sitten korkea kolesteroli. Kärsin myös voimakkaasti sukurasituksesta. Tämän vuoden puolella kun mitattiin uudestaan, niin arvot olivat laskeneet. Ei tarvittu lääkitystä, mikä olisi aloitettu jos muutoksia parempaan suuntaan ei olisi tullut. Joten, jatkan kyllä tällä juustolla mässyttelyllä...

Ja turha makumieltymyksistä on kiistellä. Toiset eivät tykkää aurajuustosta. En minäkään tykännyt 30vuoteen.

nro 2

Vierailija
6/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälle juuri noiden välttämiseen. t. nro 1.

Vierailija
7/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääosin karppaan, mutta vaihtelun vuoksi välillä muutakin. Hiilareita en syö, mutta kermojen suhteen en ole niin tarkka.

nro 2

Vierailija
8/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että makauaistisi on rajoittunut. T. Kulinaristi

ja syön ruokia laidasta laitaan - enkä pelkkää rasvaa. Vuohen-, lampaan- ja sinihomejuustoon en vain koske missään muodossa. Siksikö makuaistini olisi kehittymätön?

Vierailija
9/9 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että makauaistisi on rajoittunut. T. Kulinaristi

ja syön ruokia laidasta laitaan - enkä pelkkää rasvaa. Vuohen-, lampaan- ja sinihomejuustoon en vain koske missään muodossa. Siksikö makuaistini olisi kehittymätön?

Syötkö itse aivoja ja keuhkoja? Jos et, makuaistisi on ilmeisen alikehittynyt - niitä näes syövät monetkin asuinmaassani n. 2000 km Suomesta etelään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi