Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpylä ja menkat?

Vierailija
26.09.2010 |

En ole juurikaan teinivuosien jälkeen käyttänyt tamponeja, joten kertokaas kokeneemmat voinko mennä uimaan tamponin kanssa luottavaisin mielin?

Miten ison vuodon tamponi imee ja miten pitkään yhdellä tamponilla pärjää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä uimaan, mutta totuus on tarua ihmeellisempää eli en minä aikanaan voi! EN vaikka olisi millainen norsunkärsätamponi tahansa. Lisäksi en lähtisi kylpylään menkkojen aikaan muutoinkaan, tulehdusriskin takia. Toki jotkut eivät saa niitä helposti, mutta itse saan ja ei kait se ole yleisestikään suositletua.

Vierailija
2/6 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tamponin kanssa voi luottavaisena mennä uimaan, kannattaa vaan naru piilottaa ettei se suihkuhuoneessa roiku pitkin reisiä ;)

Mulla tosi runsaat menkat, mutta kyllä tamponin kanssa 4h pärjää kevyesti, eikä kai sen enempää kylpylässä jaksa uidakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi imee myös sitä allasvettä itseensä, mutta kuukuppia käyttämällä ei ole tätä ongelmaa. Lisäksi se on sata kertaa luotettavampi kuin tamponi, mitään ei pääse vuotamaan.

Vierailija
4/6 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä ostin kuukupin ja voin mennä luottavaisin mielin uimaan. Kuukuppi ei tule lainkaan niin syvälle kuin tamppooni. Toki kuppiakin olis kiva kokeilla pari kertaa ennen uimista, mutta aika äkkiä totuin.

Vierailija
5/6 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. En minäkään normaalisti menisi uimaan menkkojen aikaan. Nyt on kuitenkin niin, että olemme viikon kylpylälomalla, jota lapset ovat odottaneet kauan. Pakko siis turvautua tamponiin, että lapset pääsevät uimaan.

Vierailija
6/6 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näy, ei tunnu eikä falskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan