Ostavatkohan divarit vanhoja Aku Ankkoja?
Mulla olis vanhempien kellarissa isot läjät 70-luvun lopun ja 80-luvun Aku Ankka-lehtiä ja taskukirjoja.
Kommentit (12)
Tosin niitä seiskytluvun akuja voidaan ostaakin ja jopa maksaa niistä hyvin. Vanhat akut on arvokkaita. Pyydä siis niistä seiskytluvun akuista kova hinta.
Heh, aku ankka -lehdissä mainostettiin vielä 1980-1990 -luvuilla, että ovat arvokasta keräilytavaraa. Muka sijoituskohde, jonka arvo kasvaa iän myötä. Eivät sentään enää kehtaa tuota mainostaa.
tuon ikäisistä voi jo jotain saadakin. Kirpparit on täynnä 90-luvun Akuja, mutta sitä vanhempia on selvästi vähemmän. No eivät keräilyharvinaisuuksia ole, mutta jos niitä on paljon, eikä itse tarvi, niin kannattaa laittaa myyntiin.
en ole perehtynyt asiaan että onko niistä tehty uusia painoksia... Mutta kun itse noita keräilin 80-luvulla niin niitä jotain vanhoja oli jo silloin hankala löytää (kun ei ollut nettikauppoja)
en tiedä mitä 80-luvun lehdistä maksetaan mutta 90-luvun vuosikerroista olen maksanut jotain alle vitosen / vuosi, ja siis kaikki numerot tallella ja siististi järjestyksessä
mullakin ois aku ankkoja ja roope setiä.
kun myydään hintaan 010e kpl tossa meillä.. meidän divari ei myöskään osta Akuja, vaan vaihtaa niitä muuhun myytävään.
Vanha keskustelu, onko kenelläkään tietoa miten nykyään. Olisi 80-luvun ankkoja, mutta melko luetussa kunnossa. Suoraan paperinkeräykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vanha keskustelu, onko kenelläkään tietoa miten nykyään. Olisi 80-luvun ankkoja, mutta melko luetussa kunnossa. Suoraan paperinkeräykseen?
Varmasti joku ostaa, tai lahjoita edes jonnekin, ei niitä roskiin kannata heittää! Itse lukisin niitä mielelläni.
Joitain euroja niistä voi saada. Enemmän hyvää tuottaa kun lahjoitat ne jollekin lapselle.
Kiitos kommenteista! Mihinköhän näitä kannattaa tarjota, vieläkö sairaalat ja vastaavat ottavat vastaan? Tuttavapiirissä ei ole lapsia jotka tykkäävät sarjiksista.
Ostaa, mutta taskukirjoista saa korkeintaan euron /kpl. Pakuista voi saada kaksi euroa.
Tekstaile jos sulta vielä akuja löytyy.. mikke1999@hotmail.com