Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostavatkohan divarit vanhoja Aku Ankkoja?

Vierailija
25.09.2010 |

Mulla olis vanhempien kellarissa isot läjät 70-luvun lopun ja 80-luvun Aku Ankka-lehtiä ja taskukirjoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaile jos sulta vielä akuja löytyy.. mikke1999@hotmail.com

Vierailija
2/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin niitä seiskytluvun akuja voidaan ostaakin ja jopa maksaa niistä hyvin. Vanhat akut on arvokkaita. Pyydä siis niistä seiskytluvun akuista kova hinta.

Heh, aku ankka -lehdissä mainostettiin vielä 1980-1990 -luvuilla, että ovat arvokasta keräilytavaraa. Muka sijoituskohde, jonka arvo kasvaa iän myötä. Eivät sentään enää kehtaa tuota mainostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäisistä voi jo jotain saadakin. Kirpparit on täynnä 90-luvun Akuja, mutta sitä vanhempia on selvästi vähemmän. No eivät keräilyharvinaisuuksia ole, mutta jos niitä on paljon, eikä itse tarvi, niin kannattaa laittaa myyntiin.

Vierailija
4/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksavat siitä sellainen 2 euroa.

Vierailija
5/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole perehtynyt asiaan että onko niistä tehty uusia painoksia... Mutta kun itse noita keräilin 80-luvulla niin niitä jotain vanhoja oli jo silloin hankala löytää (kun ei ollut nettikauppoja)

en tiedä mitä 80-luvun lehdistä maksetaan mutta 90-luvun vuosikerroista olen maksanut jotain alle vitosen / vuosi, ja siis kaikki numerot tallella ja siististi järjestyksessä

Vierailija
6/12 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin ois aku ankkoja ja roope setiä.

Vierailija
7/12 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myydään hintaan 010e kpl tossa meillä.. meidän divari ei myöskään osta Akuja, vaan vaihtaa niitä muuhun myytävään.

Vierailija
8/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, onko kenelläkään tietoa miten nykyään. Olisi 80-luvun ankkoja, mutta melko luetussa kunnossa. Suoraan paperinkeräykseen?

Vierailija
9/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha keskustelu, onko kenelläkään tietoa miten nykyään. Olisi 80-luvun ankkoja, mutta melko luetussa kunnossa. Suoraan paperinkeräykseen?

Varmasti joku ostaa, tai lahjoita edes jonnekin, ei niitä roskiin kannata heittää! Itse lukisin niitä mielelläni.

Vierailija
10/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain euroja niistä voi saada. Enemmän hyvää tuottaa kun lahjoitat ne jollekin lapselle.

Vierailija
11/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Mihinköhän näitä kannattaa tarjota, vieläkö sairaalat ja vastaavat ottavat vastaan? Tuttavapiirissä ei ole lapsia jotka tykkäävät sarjiksista. 

Vierailija
12/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa, mutta taskukirjoista saa korkeintaan euron /kpl. Pakuista voi saada kaksi euroa.