Taapero hamstraa ruokaa poskiinsa
ja sylkee sitten ulos ison kasan ruokaa. MIKSI???
Kommentit (9)
Teillä on ollut lapsi aiemmin hyvinsyövä.
Mun poika 1v 6kk ja nyt tällainen vaihe... Minulla kaksi vanhempaa lasta, enkä muista että ikin tllaista hamstrailua olisi esiintynyt :)
Jos joku keksii syyn niin hienoa!
siis on syönyt ihan hyvin ennen, vaikka ei koskaan mikään suursyömäri oo ollukaan. Tätä on kuitenkin jatkunut jo pari kuukautta, mutta jotkut ruoat kyllä menee ilman ongelmia esim. puuro. Ja hampaita on jo 15 kpl että pitäis sitä purukalustoakin jo löytyä...
blääh, voi kun tietäis miksi...
ap
Muistan yhden joulun kun lapsi söi joulukinkkua, sit lähdettiin ulkoilemaan ja huomasin lapsella olevan kinkut edelleen poskessa. Tuo vaihe meni kyllä ohi sit jossain vaiheessa.
tekee kans. Taapero nyt 1v 2kk eikä ole kuin yksi hammas. Pikkuhiljaa ollaan aloiteltu rakeisemman ruuan syönti (n.6kk kestänyt tätä)
Poskiin hamstraa ja sitten sylkee/kakoo kauheen möntin ulos. Edelleen vaan syödään soseutettua ruokaa kun ei sinne mahaan muuten koskaan mitään menis. Ärsyttävää.
meidän sylkijällä on ikää 1v 3kk ja tosiaan hampaita jo suu täynnä, että ainakaan siitä ei pitäisi olla kiinni.
Noh, tämäKIN on toivottavasti vaan joku vaihe...
ap
Taaperon voi jo antaa syödä ihan itse ihan omaan tahtiin. Luulen, että lappaatte sille vaan liian nopeasti liikaa ruokaa suuhun.
Jotkut ruoat syö hyvin, mutta esim nakkia ihan ahmii ja sitten vain niele sitä välillä kun tuppaa jo lisää nakkia kitusiin =)...Sitten syljetään koko paakku ulos poskia myöden, kun se on aivan liian iso nieltäväksi. Niiiiin ärsyttävä tapa. Onneks on hiukan vähentänyt..
Ikää on 1v10kk.
ei todellakaan tungeta ruokaa liian nopeasti juuri tämän ongelman takia. Ja tuo nakkitarina on ihan kuin meiltä. Viimeksi tänään.
ap