Kerro tilanteesta, jolloin vasta tapaamasi mies hullaantui sinusta ihan täysin
Mitä sinulla oli päällä, entä meikki, hiukset? Miten käyttäydyit? Jos jaksat vastata, siitä on apua minulle. Kiitos :)
Kommentit (7)
musta ihan täysin, koska huoun seksuaalisuutta ihan tuulipuvussa, meikkaamattomana ja kumppareissakin.
Vaikka olis jumalaton krapula ja hiukset oksennuksessa, ja käyttäytyisin mielipuolisesti, (mt-ongelmia) näin vaan aina käy.
tuo hullaantuminen tarkoittaa? Mies alkaa läähättää ja kosii? Harvemmin se hullaantuminen näkyy muuten kuin siinä, että mies haluaa tavata toistekin.
käynyt kaksikin kertaa minulle.
Eka kerta, olin jotain 20v, baarissa kaverini kanssa. En muista hiuksia meikkiä enkä vaatteita. Sen vain muistan että tyypistä oli hankala päästä eroon, oli ihan ihme roikkuja. Tyhmyyksissäni annoin tyypille puhelinnumeron ja siitä se rumba alkoi. Soitteli 2vk ajan joka päivä noin 10 kertaa päivässä. VAsta kun uhkasin poliisilla, jätti minut rauhaan.
Toinenkaan tapaus ei mikään järjen jättiläinen. Olin kaverille ja hänen miehelleen sekä miehen sukulaiselle kuskina. Päällä farkut, harmaa collarihuppari ja lippis. Tää tyyppi (kaverin miehen sukulainen) sitten iski silmänsä minuun, flirttaili ja vokotteli illan. Oli herrasmies ja hyvännäköinen, ei siinä mitään. Paha vain hänelle että tiesin käyttäneen kovia huumeita ja silläkin hetkellä maria poltteli. Joten pakit meni että pamahti.
musta ihan täysin, koska huoun seksuaalisuutta ihan tuulipuvussa, meikkaamattomana ja kumppareissakin.
Vaikka olis jumalaton krapula ja hiukset oksennuksessa, ja käyttäytyisin mielipuolisesti, (mt-ongelmia) näin vaan aina käy.
Kiitti vit.... sidut on näppiksellä ja ihan sun takia. =D repesin, ei voi mitään.
Mies sanoi, että "olet ihan uskomattoman kaunis" ja "juuri tuollainen naisen pitää olla". Minulla oli päällä punaista ja mustaa, pitkät tummanruskeat hiukset auki. Painoa oli pari kiloa enemmän kuin normaalisti, olin aika turpeassa kunnossa. Ja tämä mies oli todella komea ja hyväkäytöksinen, harmi vain että olin jo naimisissa :) Mies oli kuin maansa myynyt, kun kuuli tämän.
tuo hullaantuminen tarkoittaa? Mies alkaa läähättää ja kosii? Harvemmin se hullaantuminen näkyy muuten kuin siinä, että mies haluaa tavata toistekin.
Päällä musta toppi, tumman harmaa hame. Meikki todella huomaamaton kuten aina. Lyhyet hiukset, joita olin föönannut.
Juteltiin parin kaverin kanssa pöydässä, olin varmaan aika hiljainen sillä hyvä ystäväni oli kuollut lyhyen ajan sisällä. Moni mies kävi pyytämässä tanssimaan, kieltäydyin koska en ollut sillä tuulella. Tää tyyppi oli huomannut tämän, oli jutellut kavereidensa kanssa että joko tuo muija on varattu tai lesbo. Olivat lyöneet vetoa että lähdenkö tän miehen matkaan. Mies tuli pyytämään hitaille ja minähän lähdin. Onneksi, siinä oli ja on elämäni mies. Mies sanoi pari viikkoa myöhemmin että oli ihastunut rintoihini ja hymyyni.
jalassa eräänlaiset tossut (joita mies vielä vuosien jälkeenkin muisteli)
ei meikkiä, tukka ns luonnontilassa (pitkä, paksu, luonnonkihara)