Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi estää ettei tule keskenmenoa?

Vierailija
23.09.2010 |

Onko mitään kotikonsteja? Minulla on jo kaksi tervettä lasta ja odotan kolmatta ja pelkään, että jotain voi tapahtua kun ekat raskaudet meni niin hyvin. En juo alkoholia, en käytä lääkkeitä enkä huumeita. Mutta miten muuten? Voiko käydä uimahallissa, saunassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenoa ei voi myöskään aiheuttaa itse, mikäli ei mene ronkkimaan kohtuun millään välineellä, aiheuta kovaa iskua mahaan tai käytä voimakkaita myrkkyjä tms.

Köyhissä oloissa syntyy tuhansittain ei-toivottuja lapsia, koska äidit eivät yrityksistä huolimatta saa raskautta menemään kesken.

Vierailija
2/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsi ei olisi ollut "elinkelpoinen" ja luonto hoitaa asian näin.

Kuten kakkonen jo sanoi, siihen ei voi itse vaikuttaa eikä myöskään normaali elämällä vaikuttaa.

Itse olin todella rajussa autokolarissa rv13. Turvavyö kiristi niin kovaa, että solisluu murtui ja koko lantio oli ihan sinipunainen.

Ihme kyllä, sikiö selvisi täysin vahingoittumattomana ja silloin lääkäri totesi, että onneksi olin niin alkuraskaana, koska isommalla mahalla olisi istukka ollut vaarassa irrota.

Nautihan nyt odotuksestasi, äläkä turhaan stressaa asiasta johon et voi itse vaikuttaa=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän rauhoittua ja ajatella positiivisesti :) Ehkä minua onnistaa ja kolmaskin raskaus menee hyvin :) Kiitos kun sanoitte että sitä ei voi aiheuttaa itse!

Vierailija
4/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeillä jotka kohdistavat hölkkäävän/töyssyttävän vaikutuksen kohtuun.

Vierailija
5/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäsin kaikkea eniten juuri kolmannessa raskaudessa. Kaksi tervettä lasta kun oli niin sitä miettä, että voiko käydä niin hyvä säkä, että terve olisi kolmaskin. Onneksi nyt kolme tervettä lasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan