Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa se kun onnistuu möläyttämään suustaan aina jotain typerää??!

Vierailija
22.09.2010 |

En loukkaa ketään, mutta möläytän niin tyhmiä että häpeän silmät päästäni vielä tämän takia :( Vaivaudun kun en oikein keksi sanottavaa, ja sitten hädissäni sanon ihan tyhmiä, noloa!!

Esim tänään törmäsin kaupassa yllättäen naapuriin ja taas olisiollut parempi olla vain tervehtimisen jälkeen hiljaa! :((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama minulla... tuntuu että annan itsestäni täysin vääränlaisen vaikutelman :(

ap

Vierailija
2/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia sanomisiani jälkeen päin. Sitten tajusin tai opettelin uuden ajatusmallin: kukaan muu ei muista sanomisiani eikä jää niitä miettimään. En ole niin tärkeä ihminen, että sanomiseni muita vaivaisi, miksi siis itsekään oloani pilaan pohtimalla moista. Se on helpottanut, enää en niin paljon noita mieti ja elämä on paljon keveämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tyhmä minä olen, ja pelkään että lapsenikin saavat jonain päivänä kärsiä siitä kun äiti on niin tyhmä. En tiedä miten siitä pääsisi eroon. Toisaalta en itse muista mitä minulle on möläytelty, joten kait ne muutkin sen unohtaa....

Vierailija
4/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jään vielä myöhemmin ajattelemaan,että mitä se toinen mahtaa ajatella ja se nostaa kynnystä sanoa seuraavalla kerralla mitään...

Ja lisäksi ajattelen mitä kaikkea paljon fiksumpaa olisinkaan voinut sanoa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi