Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vaikeaa on päästä eroon raskauskiloista?

Vierailija
22.09.2010 |

Mulle huomautettiin neuvolassa, että kiloja on tullut keskimääräistä enemmän, menossa viimeinen raskauskolmannes. Neuvolantäti totesi, että itsepä kilosi kannat ja niistä on sitten tosi hankala päästä eroon, ei sen enempää.

Nyt sitten aloin miettimään, että kuinka vaikeaa raskauskiloista on päästä eroon? Olin kuvitellut, että imettämällä kilotkin lähtee vähän niin kuin itsestään, jos ei ala mässäilemään. Raskauskilot tuntuvat tulevan ihan itsestään, en siis ole mitenkään hirveästi mässäillyt, vaan syönyt mahdollisemman terveellistä ja hyvää perusruokaa ja herkutellut satunnaisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli raskauskiloja 13kg. Nyt kun synnytyksestä on noin puoli vuotta ovat raskauskilot lähteneet ja niiden lisäksi vielä 9kg. Nyt painoindeksi 21, eli en aiemminkaan kauhean lihava ollut. Imetys auttaa painonpudotuksessa, itsekään en ole normaalia enempää nyt liikkunut tai laihduttanut muutenkaan.

Vierailija
2/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt terveellisesti ja liikkunut kohtuullisesti, mutta kilot ei ole lähteneet. Kai se on sitten geeneistä kiinni, samaa ongelmaa on ollut suvussa muillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauskilot tulee ja kuinka helposti ne lähtee? Kun neuvolassa mainitsi ohimennen jotakin, että riippuu ihan hormooneista. Mistä hormooneista?

Ja mikä on keskimääräistä suurempi painonnousu raskausaikana? Mulla on nyt siis noussut paino 13 kiloa. Vielä seitsemän viikkoa laskettuun aikaan jäljellä. Painoindeksi normaali vaikkakin siellä yläpäässä ennen raskautta.

ap

Vierailija
4/4 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pääsin raskauskiloista (17kg) eroon äärettömän helposti. Parissa kuukaudessa. Ja parasta oli että ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin imettää lasta, sillä ne kilot karisivat. söin aivan normaalisti. Kiloja lähti oikeaastaan enemmän mitä tuli.