epäsiisti ja riitaisa 9- vuotias poika
vie mun hermot!!!Ei suostu esim leikkaamaan tukkaansa, kynsiään, ei halua pesulle, kulkee paskasissa tuulipuvun housuissa ja vastustaa IHAN kaikkea...Koulu sujuu kyllä hyvin eikä ole mikään "ongelmatapaus"...ihmetyttää vaan tuo ärsyttävä vänkääminen esim hiuksista. Tahtoo sellasen karsean rehuletin(tiedän, on muotia)joka hapsuttaa silmillä.YÖK:-(
Onko muilla samanlaista? Onko tuo epäsiisteys oire jostain? Ei voi olla normaalia!!!!!!!!!
Kommentit (2)
silloin leikataan puoli senttiä otsalta, kun ei enää näe yhtään;)
Sen kestän joten kuten.
Mutta suihkusta on tapeltu myös, nykyään olen tiukkis, ke ja la on pesupäivät, silloin iltaisin suihkuun. Muulloin kyllä hampaat iltaisin aina, ja aamuisin omalla vastuulla, eli tuskin.
Kynnet katson pesuiltoina ja korvat ym.
Vaattet on roikkuvat ja karseet, mutta pesen niitä kyllä. Joka päivä puhtaat alusvaatteet, ja joka toinen päivä ainakin hupparit ym.
Tiukat säännöt auttoi miellä. Lapsi saa jotain periksi ja äiti jotain.
Olen tullut siihen tulokseen, että epäsiisteys on sukuvika. Isäni oli samanlainen tavarankerääjä ja vältteli pesuja väittäen että iho kuluu siitä tai ihminen on terveempi, kun sillä on suojakerros jne. Ja nyt mun poika on samanlainen. Nämä ei ole edes tavanneet koskaan, koska isäni kerkesi kuolla ennen poikani syntymää, mutta niin on samanlaisia piirteitä, että välillä ihan äimistyn.