Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koirakoulussa pennun kanssa, huoh!

Vierailija
20.09.2010 |

Tuntuu ettei hommasta tuu yhtään mitään. Se vinkuu ja ulisee muiden koirien perään. Ja minä kun kuvittelin kisaavani tuon kanssa.

Juueioo eka koira, menestyksekkäästi tokonnut 2 eri koiran kanssa aiemmin mutta tällästä häslää mulla ei oo ennen ollutkaan.

Kotona ja ilman häiriötekijöitä kuin eri koira

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäkin olen juuri ekan pentuni (no lapsuudenkodissa minulla oli parhaimmillaan 8 koiraa, mutta siitä on jo jotain 6v...) kanssa koirakoulussa. Ryhmätunteja ei ole vielä ollut, vain kaksi yksityisohjaustuntia on ollut. Näyttelyihin suunnataan me. Minä en ole koskaan näyttelyissä käynyt edes katsomassa, joten sinällään ei ole hajuakaan mihin olen ryhtymässä....

Vierailija
2/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte koirakoulussa hakemassa vinkkeja ja teette niitä sitten enemmän tosissaan tuolla muualla. Kyllä koira siitä kehittyy ajan kanssa.

Saako kysyä, minkä rotuinen?

Vierailija
4/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aion kyllä jatkaa.

Koira on collie

Vierailija
5/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisohjaustunnit. Onnistuttiin löytämään mukava ja osaava ohjaaja. Eikä se lopulta niin kallistakaan ollut.

Minä ajattelin että otan nyt ihan kunnolla tämän koirankouluttamisen niin pääsee monissa asioissa sitten helpommalla jatkossa kun koira on tottelevainen ja oikein koulutettu.

2

Vierailija
6/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoksetuloharjoituksia kotona ja ulkona?

Ne on varmaan ne tärkeimmät, mitä pennun kanssa kannattaa.

Lisäksi kontaktiharjoituksia, niin jatkossa kouluttaminen on helpompaa.

Tuire Kaimion kirjoja suosittelen. Ehkä sieltä koirakoulustakin tulee joitain hyviä vinkkejä ajan kanssa ;)

Vierailija
7/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennun kasvatus ja Koiran käyttäytyminen.

Pennun kasvatuksen olen melkein kokonaan lukenut jo, toista en. Mutta suosittelen minäkin ainakin tuota pennun kasvatusta, on tosi hyvä kirja!

2

Vierailija
8/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keskityt nyt aluksi pennun kanssa ihan vain leikkimiseen ja hauskanpitoon ja sitä kautta kehität teidän välistänne suhdetta. Pentu huomaa, että sun kanssas onkin paljon hauskempaa kuin niiden muiden koirien. Jos koulutus menee pelkäksi narusta nykimiseksi ja komentamiseksi niin onko silloin kellään hauskaa...

Vierailija
9/9 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu on sujunut jo ihan heti alusta asti, ruokakupin kanssa tosi helppo opettaa. Osaa mennä maahan, luoksetulo sujuu iloisesti ja mallikkaasti. Tuire Kaimiota luettu, on tosi hyvä =)

Luulen että koirakoulussa alkaa tulla hyviä vinkkejä sitten kun osa porukasta putoo pois ja aletaan kunnolla hommiin. Aika monen touho pennun kanssa on melkein tuskallista katsottavaa ja mieleen tulee että koiran täytyy olla tosi viisas että höseltävän ja epäjohdonmukaisen ihmisen kanssa oppii. Yksikin täti hokee vieressä aivan tauokoamatta "istu peni istu peni istu peni". Huoh! Ja kehuu kun pentu ärhentelee muille " hyvä peni" Onneksi Peni ei ole rottweiler tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme