Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika hurjaa, että 7-vuotiaan karkuretkestä tehdään tällainen haloo..

Vierailija
20.09.2010 |

...70-luvulla, kun itse olin 7-vuotias, ei kukaan olisi vielä tähän mennessä vielä edes huomannut että lapsi on kadonnut.

Äiti olisi töistä tullessaan voinut alkaa kapailemaan, joskus pääsi töistä vasta klo 18.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä karkuretki niin sehän on vaan helpotus, mutta kun mitä vaan voi olla tapahtunut niin tuudittaudutaanko vaan uskoon, että se on vaan karannut, niinhän sitä aina tehtiin seitsemänvuotiaana..

Vierailija
2/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katoaminen olisi huomattu sillä lapsi katosi jo aamulla, eikä tullut koskaan kouluun. Illalla mentiinkin sitten pitkin pihoja monta tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on ollut paljon puhetta, miten lapsille sattuu itse asiassa paljon vähemmän tapaturmia ja väkivaltakaan ei ole oikeasti lisääntynyt, mutta vanhemmat tulee koko ajan pelokkaammiksi. Ennen olisi ollut itsestään selvää, että tyttö on lähtenyt karkumatkalle tai tädin luo kylään, nyt epäillään heti rikosta.

Minäkään en tiedä mitä tuossa on tapahtunut mutta kaikkein todennäköisintä on, että tyttö on toisaan omasta päähänpistostaan reissussa jossain.

Vierailija
4/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on muuttunut monella tapaa.

Vierailija
5/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katoaminen olisi huomattu sillä lapsi katosi jo aamulla, eikä tullut koskaan kouluun. Illalla mentiinkin sitten pitkin pihoja monta tuntia.

Vierailija
6/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lapset olikin enemmän heitteillä mutta onneks nykyään heidän peräänsä kysellään...7v ei noinm vaan karkaile mihinkään vaan syytä epäillä jotain ihan muuta. Toivon sydämestäni että lapsi löytyy kunnossa! Itselläni just 8v täyttänyt tyttö ja kyllä edelleen pelottaa päästää häntä tuonne hullujen sekaan...

Vierailija
7/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti hiukan.

Vierailija
8/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja setiä ei ole nykyään yhtään enempää kuin 70-luvulla, niistä vaan vouhkataan enemmän mediassa. Netti on täynnä näitä hulluja ja voi olla vaarallinen paikka alaikäisille, koulumatkan turvallisuuteen se ei kuitenkaan vaikuta mitenkään. Kkuinka monta todellista tapausta tiedät viime vuosilta, että tuntematon "hullu" olisi siepannut lapsen?

Silloin lapset olikin enemmän heitteillä mutta onneks nykyään heidän peräänsä kysellään...7v ei noinm vaan karkaile mihinkään vaan syytä epäillä jotain ihan muuta. Toivon sydämestäni että lapsi löytyy kunnossa! Itselläni just 8v täyttänyt tyttö ja kyllä edelleen pelottaa päästää häntä tuonne hullujen sekaan...

Vierailija
9/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ollut nettiä... Ja hullut netissä lietsoo niitä vähemmän hulluja myös toimimaan väärin. Maailma muuttuu, valitettavasti.

Vierailija
10/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...70-luvulla, kun itse olin 7-vuotias, ei kukaan olisi vielä tähän mennessä vielä edes huomannut että lapsi on kadonnut.

Äiti olisi töistä tullessaan voinut alkaa kapailemaan, joskus pääsi töistä vasta klo 18.

Nyt onkin vuosi 2010 - ajat muuttuvat Eskoseni...

Maailma makaa aivan toisella tavalla nykyään.

Tyhmä ap tai tyhmä provo.

Vierailija
11/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se maailma muuttunut eniten ihmisten korvien välissä, kiitos netin ja median kauhukuvien?

koska ei ollut nettiä... Ja hullut netissä lietsoo niitä vähemmän hulluja myös toimimaan väärin. Maailma muuttuu, valitettavasti.

Vierailija
12/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisääntyvät koko ajan! Veikkaanpa että joku mamu on taas asialla:(

Vierailija
13/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsille turvallisempi kuin koskaan ennen, mutta kannattaahan se fiilispohjalta näitä asioita tietysti käsitellä...

Vierailija
14/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsille turvallisempi kuin koskaan ennen, mutta kannattaahan se fiilispohjalta näitä asioita tietysti käsitellä...

Toisaalta rikollisten järjestäytyneisyys on ihan toista luokkaa kuin vuonna 77. Jokainen hullu toimi yksin, eikä saanut apua netin pedofiilirenkaalta saatika tukea viharyhmästä. Sai myös niitä omia fantasioitaan hautoa ihan yksinään, nykyään saa kannustusta ja lietsontaa ihan suoraan toisilta samanlaisilta.

Vierailija
15/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miltähän ap:sta tuntuisi jos olisi oma lapsi kyseessä?

Vierailija
16/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hkiin humputtelemaan? Ei kai kukaan raahaa junassa vastentahtoista tyttöä mukanaan?

Vierailija
18/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

junalla kulkemaan ilman lippuja?

Ja onko siellä tavallista, että ekaluokkalaiset matkustavat yksikseen junassa?

varmaan kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta olen vain kerran matkustanut paikallisjunalla pääkaupunkiseudulla, ja silloin olin lapsi. Joten en voi muistaa.

Vierailija
19/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
20/26 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on löytynyt! Oikeassa olin!-ap-