***Heinäkuiset 2011***
Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!
Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.
Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.
Kommentit (755)
kiitti tsempistä. ainakaan vielä ei ole puhelin soinut, eli näyttäisi siltä että pääsen siirtoon, jibii.
Elä vielä huolestu, sullahan on tosi aikaiset päivät menossa. Kyllä se plussa vielä tulee ja tuo pahoinvointihan jo kertookin kaiken. Jesh!!
Testaaminen on kivaa, kohta mäkin aloitan. Montakohan päivää sitä nyt pitäisi odottaa pikkumyykakkosen kiinnittymistä???
Kiitos kysymästä,mutta negaa...ei edes hailakkaa haamua.
Mieli maassa...
Minny kp30/37-39 yk4 dpo13
Evis: JEEE MÄ TSEMPITÄN TÄÄLÄ! toivottavasti kaikki on ok! Sullahan on onneksi niitä testejä niin paljon, että voit testailla vaikka jokapäivä! ;)
Minny: Tosi turhauttavaa varmasti, kun on tuonmonen tilanne : ( Onneksi vasta noin "aikaset" kpt menossa, sullahan on aika pitkä toi ovulaatio-kuukautis väli : O vai oonko vaan tottunut omaani, suht lyhyeen.. tiedä häntä :)
Toivotaan et se plussa sieltä tärähtäis pian takaisin! Millon ajattelit testailla seuraavan kerran?
Basbartuu:Niin siis kierukan poisottamisen jälkeen kierrot oli tuon 37*39 ja nyt olen sitten tähän meneillään olevaan kiertoon nappaillut clomifenit jotka sitten aikaistivat ovista jotenka en tällä hetkellä itsekään tiedä laskenko oviksen mukaan vaikos menneiden kiertojen.
Tää on oikeesti niin turhauttavaa.
Olen jo asennoitunut siihen ettei plussaa tule.
Masussa ei nippaile,mutta rinnat on todella arat. Tämänkin voi kääntää niin monenlaiseen suuntaan...voi johtua joko raskaudesta, tulevasta tädistä taikka sitten vain niistä popsimistani hormooneista...huoh...
En tiedä milloin testaan.
Minny
Ihan uutena tänne ilmoittaudun... Näyttäis, että jos tärppäis kuuluisin juuri ja juuri tänne listalle. :)
Eka kierto vasta menossa ja oireita on muka jos jonkinlaisia, enkä kuitenkaan usko, että vielä olis tärpänny... Kp 27/n.28
minusta tuo rintojen arkuus vaikuttaa lupaavalta oireelta. Mulla oli viime kierrossa kans rinnat kipeet, mutta se johtui selkeästi noista lugeista ja aristus alkoi jo ennen siirtoa. Nyt ei ole ollut mitään oireita, joten minäkin jännään josko ne rinnat alkaisi kipeytyä. Luomukierrossa mulla ei koskaan ole ollut tuntemuksia rinnoissa. Plussaa puhaltelen.
Jaa-a... tässä nyt varmaan jännään ensin että alkaako vai eikö alkaa... yritän malttaa odottaa, vaikka toki tekis mieli testailla vaikka heti. ;)
Täti löysi tuttua tietä paikalle :( Mieli taaa maassa :´( Siirrynpä tuonne elokuisten puolelle taustailemaan ja ihmettelemään..
Onnea ja plussia tänne jääville. Yksi pieni pyyntö: älkää pliis seuratko perässä ;) Hihhii!
Piiu kp1/26-28 yk8 alkaa siis nyt
Tervetuloa kokonainenäitipuoli! :-) Itsekkin olen jo tuolla elokuisten puolella, mut kuikuilen tänne yhtä ahkerasti : ) Toivottavasti tärppää heti ekalla!
Piuliina voihan.. :'( *Paijjaa* Ihan mälsä tuo täti, mikse nyt tolla tavalla.. Elokuisissa nähdään!
ON: kp 23/24-28-32 (dpo 9), eli huomenna ois eka mahis alkaa tätisen. Taidan jättää testaamatta koska niin varma fiilis tädin tulosta, et menis vaan testit hukkaan. :X Testailen vasta kp 28 jos tätiä ei näy..
Täti oireita ilmassa, ihmettelen tota koko kierron jatkunutta tissien kipeyttä edelleen. Selkä kipeä ja naamakukkii.
Eli täällä kp1, odotetusti.. viime kierron varhaisen km jälkeen ja tämän kierron huonnosti hyödennetyn oviksen vuoksi:( kosks mies oli sairaalassa.
Mutta hyvillä mielin kaikesta huolimatta nyt eteenpäin, entistä vahvempana!!
Tsemppiä kaikille vielä täällä jännääjille ja muillekkin tsemppiä seuraavaan yritykseen :)
Terkuin HelmiKeiju kp1/24-34 yk6 lähtee käyntiin nyt!!
Kiitos Basbartuu, mutta ei tärpänny... Eli kp 2/n.28 menossa... :(
tylysti vaan omaa napaa.
Haamu ei jaksanut, täti kurvasi tänne.
Huomenna sitten taas clomia popsimaan...
Jotain positiivista kuitenkin, kierto lyheni kummasti clomien voimasta.
Minny kp1/31-39 yk5
mutta taustailen täällä :) ja kirjoittelen kuulumisia sitten elokuisissa. Piti tietenkin unohtaa merkata ed. kuukautisten alkamispäivä, nyt jännitetään sit vähän molemmissa ketjuissa :)
ja lyhyesti, alkaa kiire olemaan jo opiskelemaan.. :D
ENSINNÄKIN, Onnea Evikselle tänään siirtoon! Oot ajatuksissa!
Sitten ON: Eli negaa näytti, kuten arvata saattoi, mut oli silti kiva testailla. Uskosin että täti sieltä ois tulossa, kun pierettää itseäänkin sen verran, jne. Mut toivoa on tietty niin kauan kun tätiä ei näy! Eilen illalla iski kamalan paha olo, tänään aamulla jatkuu, mut ei niin vahvana.
Nyt lähen kipittämään kouluun!
-Halauksin Pikku Basse 22/24-28-32 dpo 8