Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
441/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu Evelina :DDDDD Ja toivotaan, ettei sun tarttis nyt tätiä ees tavata bd

Vierailija
442/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella. Kiireisen päivän mukava iltapäivä ja ilta edessä: kampaaja ja jumppa. Kivaa.

EVE: Huippu juttu, jos pääsee heti tositoimiin. Peukut on katossa. Jaksuja myös.

PLUSSIA saisi tulla, niitä on jotenkin jännittävä odotella.

OMANAPAISTA: Edelleen samoja olotiloja kuin muutamat päivät: hassu höntti olo, pientä kuvotusta (kuten usein ennen menkkoja), väsyä, kauhee iskias oikeella koko ajan ja jomotus nivuseen (tältä puolen irtos munis) jatkuu, alaselkä ajoittain tulessa (saattaa kuulua ihan selkärankareumaan, joka ollutki pitkään hyvä ja oireeton selkää ja lonkkia myöden), itkettää todella paljon ja joka asia, viluttaa. Tissit tuntuun sille, kun ne täyttyisi (hmm) ja ovat kyllä arahkot. Ja vuoto: paljon aika kirkasta juoksevaa tatinaa tulee. Se on uus juttu. Välillä puskee kuumahiki-aalto. On tää hienoa. ja tuskin yksikään on raskaudesta, tuskin todellakaan. Nää on näitä joka kiertoisia juttuja. Melkeen ainakin. Pakko oli nekin kirjailla.

Nyt takapuoli ylös ja touhuun,

ILTIS 29/ 36-38, dpo 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hali sulle ja lykkya pyttyyn ihan taysilla -toivotaan etta se myohainen plussa sielta viela ilmaantuisi, ja jos ei kuitenkaan, niin hyva etta paaset jatkamaan heti. Taalla on peukut ja varpaatikin pystyssa etta viela tarppaisi! +++++

T: Piinaileva Pumpkin (ei oireita jannityksesta johtuvia mahanpuruja lukuun ottamatta)

21/25-28, yk3, 11dpo

Vierailija
444/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä pettymyksiä täällä on koettu! :( Suurpahoittelut kaikille pettyneille, erityisesti evelinalle.. Toivon sydämestäni parempaa onnea ensi kerralle!!

ON: Meikäläisen ovis oli kaikkiaan 8-9 päivää myöhässä, mutta eilen se nyt sitten varmaankin oli. Ovis kipuili vaihtelevasti molemmilla puolilla, ei niin kovaa kuitenkaan kun tavallisesti. On siis ihan mahdollista, ettei mitään munasolua irronnut ollenkaan, pessimisti ei pety. Yritystä oli kuitenkin eilen oikein kaksikin kertaa, eli sen puutetta ei voi syyttää. Hullua on se, että vielä tänäänkin kipuilee alavatsa jotenkin kummasti, en ole tämmöistä huomannut aiemmin. Kipu on molemminpuolista, aika heikkoa, viiltelevää. Voi olla, etten huomaisi sitä ollenkaan, ellen niin tarkkaan kuulostelisi. Mikään raskausoire se nyt ei ainakaan ole näin dpo 1. :)

Mutta mitäs tässä nyt sitten tekisi?

t. Aamupuuro, dpo 1

Vierailija
445/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani puolestasi. Niin pahoillani. Olet joutunut kokemaan niin kovia. Onneksi olet ollut vahva, kyllä se vielä palkitaan, usko pois. Paljon voimia ja halauksia sinulle.

-Lumi-

446/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ihmeen hyvä mieli. Johtunee tuosta jos pääsen jatkamaan yritystä jo tästä kierrosta. Menkkoja ei vieläkään kuulu, ja tietty varmuudeksi taas testasin -edelleen negaa. Ehkä ne tulee sit huomenna.

Laskeskelin, että jos tyhjennän kaikki tilit myöskin luotollisen niin ehkä olisi varaa vielä yhteen ivf-kierrokseen jos tuo pas ei onnistu. Mutta sitten ei jää mitään säästöön. Ja mun tuurilla kaikki kodinkoneet poksahtaa just silloin, heh. No, murehdin sitä sitten kun sen aika on. En saa edes kelakorvausta näistä hoidoista kun mies ei ole elossa. Ainoastaan lääkkeistä saan ja muuten olen ns. itsellinen nainen hoidossa, joka käyttää luovutettuja siittiöitä. Ihan perseestä sanon minä. Eli sellaset kaks ja puoli tonnia pitäisi repäistä jostain mikäli mielin saada mieheni lapsen. uuaah.

Mutta missä viipyy Kirva???? täällä eräs malttamaton, hih..

447/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Sekä muille kovasti odottaneille, pettyneille. Onneksi meitä on täällä monta tukemassa toinen toisiamme!

Täällä mennään kp 31/28-30. Samat oireet edelleen, testi näyttää negaa. Testasin eilen illalla myöhään rfsu:n testillä. Eikös niin ettei tuo rfsu:n testi ollut niitä herkimpiä mahdollisia?? Taisi olla 20-25 mIU/mL?? Kai vaan pitää odotella vielä, menkkoja tai plussaa...

448/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin tositosi pahoillani Evelina, kaikista menetyksistäsi *hali* Toivotaan, että täti ei nyt tulisi kuitenkaan.. mutta jos tulee, niin sitten pidetään isoja peukkuja isolla porukalla pikaiselle uudelle yritykselle!

Omaa oloa.. menkat varmastikin tulossa. mammaksin-herkällä testillä just testasin ja oman kroppani tuntien plussa olis kyllä jo näkynyt, kp 27/28-30. Menkkamainen olo on pahasti, joten viimeistään huomenna taitaa lorahtaa. Ajattelin jo alkaa taustailla elokuisia.. mutta käyn täällä kurkkimassa tilannetta myös!

Kovasti voimia kaikille *isoniso hali*

449/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vielä iso kiitos kaikille myötäeläjille.

Päivän kuuma kysymys, missä viipyy täti?? tulis nyt jos on kerran tullakseen. Varsinkin kun laitoin vikan lugen sunnuntai-iltana ja olen nyt popsinut reilusta buranaa ja relaksanttia. Ettei nyt vaan käy niin että olisinkin raskaana ja sitten tulis keskenmeno kun olen syönyt lääkkeitä. Mutta ihan lääkärin luvalla olen niitä ottanut, joten...

Kaipa pitää aamuisella taas testata jos ei yön aikana ala. Menkkatuntemukset taas hävis, jotain pientä nipistystä silloin tällöin, mutta ei sitä normaalia jomotusta kuitenkaan.

Katsoin tuosta laskurista, että jos menkat olisivat alkaaneet tänään niin laskettu aika sattuisi samalle päivälle kuin itselläni on synttärit. Siis tuota seuraavaa siirtoa ajatellen. Olishan se aika hauskaa jos äidillä ja tyttärellä olis sama synttäripäivä, hih. Niin, että vaikka tuleekin suunniteltu sektio niin kyllä se menee silti elokuun puolelle. En vaan tohdi lähteä täältä kun on niin kivaa ollut. Pitää varmaan kuitenkin jossain vaiheessa kirjoitella höpsöjä molempiin. Varsinkin kun täältä näyttää sinne siirtyvän porukkaa lujaa vauhtia, plääh. Täti on kyllä keljulla tuulella..

Vierailija
450/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ruutua näkee.. jotenkin ihan uupunut olo..

Ihanaa evis että pääset nopeasti uuteen yritykseen! Jes!

Ja kirpulle paljon plussa onnea!! Jänniä aikoja. : ))

ON:(HYI) Mä kauhistuin vessassa käydessäni kun pyyhkiessä paperiin jäi muutama helkkarin iso hyytymä! Tuli ihan olo että pikku hemuli joka ois yrittänyt kiinnittyä (eh) olis siinä, kun niin isoja ne oli! En muista koskaan huomanneeni moisia, toki jotain pienempiä saattaa tulla silloin tällöin mutta.. HUH! Tuli ihan huono olo ajatuksesta. :L

Mut nyt tosiaan niin väsynyt että kirjottelen huomenna paremmalla ajalla ja fiiliksellä, paljon plussaonnea jännäreille ja halauksia niitä tarvitseville

- Väsynyt pikku Basse

Vierailija
451/755 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiihaa!

Sitä olen odottanut ja nyt vähän jännittää mimmonen toimenpide se on. Kova jätkä kun olen niin tietenkin mä yhdestä kierukan poistosta selviän...kai.

Basbartuu: Noi hyytymät on ollu mulle tuttua tavaraa koko tän kierukan ajan. Arvaas kuin monta kertaa olen miettinyt onko tää nyt joku kiinnittymistä epätoivoisesti yrittänyt möykky. Ne on ällöjä ne hyytymät! Niistä toivon pääseväni tämän kierukan poiston varjolla eroon.

Laskeskin kiertoa ja mietiskelin, että minäköhän päivänä on ovis vai oliko jo. Mä yleensä huomaan (limaa), mut nyt ei ne limat ole vielä vaivanneet. Tällä hetkellä vaivaa lähinnä alaselkäkipu, joka tosin myös enteilee ovista. Jospa se olisikin huomenna tai ylihuomenna...sittenhän mulla ei ole enää kierukkaa! Toivossa on hyvä elää...kierron pituudestakaan kun ei voi olla varma.

Paljon tsemppiä eveliinalle, surullinen oli tarinasi. :( Toivon todella, että vielä saat itsellesi pienen nyytin. Älä tätinen tule älä...

Ja kaikille muillekin, joita en nyt tässä kohtaa muista, onnea ja voimia ja tsemppiä ja malttia! :)

Puhuu eräs malttamaton...jiihaa!

Vierailija
452/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks väsynyt, liekkö tää pimeys tekee nyt tän...?

Mites Evelina, onko täti vielä eksyksissä? Toivottavasti ois bd

Onnenhelmi: Mikä kierukka sulla on? Mulla se poistaminen ei tuntunut yhtään ja mulla oli hormoonikierukka. Pari päivää poiston jälkeen alko apaut viikon kestänyt tyhjennysvuoto ja seuraavat menkat 5 viikon päästä.

Vierailija
453/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille !

ONNENHELMI: Multa poistettiin nyt lokakuun alussa kuparikierukka menkkojen aikaan (olin kuullut, että silloin paras poistaa...). EI sattunut, hyvä, että tunsi,e ttä jotain tapahtui. kepeesti tuli pois. Mun kierukka oli liki 7 v sisällä... hmm. Syytäkin poistaa. Mulla muuten myös ovisaikaan selkä ja lonkan syrjä vihlontaa.

EVE: Mikä tilanne?

BASSE: Hyytymät ovat ikäviä, kierukan aikana joskus tuli, muttei mitään valtavia kuitenkaan. Voihan tuo merkitä alkanutta, keskeytynyttä raskauttakin.

OMANAPA: Kummallin elohiiri(?) kohdun kohdalla, ollut jo 3 tuntia, heräsin siihen. Krapulainen olo (eikä ole krapulaa todellakaan), nälkä, nännit hieman arat (normaalia tässä kohtaa), kohdunnapukka ylhäällä, kovahko, kiinni. Mitä tää elohiiri nyt on? Onko kokemuksia? Ihmeellinen tunne. Tykyttää ja lepattaa 20 sek välein. Kuvittelenko mä taas tänkin ;)?

Jepjep, työt kutsuu.

PLUSSIA!!!

ILTIS 30/ 36-38 dpo 8

454/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se täti kurvas tännekin. Omituista ruskeaa vuotoa. Yleensä mulla kyllä tulee heti ihan kirkkaan punaista. No ehkä se johtuu noista lugeista.

Tänään se hoitsu soittaa mulle, että tehdäänkö toinen siirto jo tähän kiertoon. Sehän olisi sitten jo about parin viikon päästä, jeeeeee!

Pakko varmaan etsiä joku hieroja, ei tää mun niskajumi-päänsärky lähde näköjään kotikonstein. Voisi senkin rahan laittaa tähän vauvaprojektiin..

Vierailija
455/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei iltatahtonen; mina tiedan tasmalleen mista puhut (elohiiri kohdun kohdalla)! Mulla ihan samanlaisia tuntemuksia ollut tassa muutamana paivana ajoittain, mutten ole niista erikseen maininnut -olen vain kimputtanut sen yleisen vatsanvaannon kanssa samaan sysyyn. Sellaista ihme "lepatusta", just niinkuin elohiiri!

Eve; no harmin paikka, ja *iso* virtuuali hali sulle. Kiva etta paaset heti uuteen yritykseen (ellei tuo vuoto ole nyt jotain muuta tuhrua kuin kuukautisia)

Pumpkin

kp22/25-28, yk3, 12 (tai 11dpo -en ihan varma)

456/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

ja voi Evelina, sinulle ihan erityiset tsempit täältäkin. Sinulle jos kelle nyt soisi nyytin kainaloon!!!! Ja tietysti kaikille kuumeilijoille=)

Täällä sitä edelleen pyöritään kuumeilupuolella, en ole vielä uskaltautunut tuonne odotuspuolelle. Ehkä sitten sen ensi viikon ultran (käyn yksityisellä varmistamassa asian=)) jälkeen siirryn vähitellen sinne. Mutta pitäähän täällä edelleen käydä teidän kuulumisia lukemassa ;)

Olotiloja on yllättävän vähän, rinnat tosi arat ja eilen illalla tuli ensimmäinen kunnon kuvotusolo. Monta kertaa kävin jo kylppärissä pyttyä katsomassa, mutta ei onneksi tarvinnut vielä halailla =)

Onnittelut plussanneille ja suuren suuri plussapuhallus muille.

Vierailija
457/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelle tsempit myös täältä! Tosi harmillinen juttu. :(

Minun kierukkani on nyt poissa ja alaosastossa kaikki kunnossa. Poisto meni varsin hienosti eikä yhtään sattunut. Minulla on ollut siis kuparikierukka eli pitäisi kaiketi heti olla hedelmällinen eikä kierronkaan pitäisi kai muuttua. Nyt alkaa olla ovismaista oloa (=menkkamaista oloa, oli jo eilen) eli jos tosi tosi hyvin kävisi niin ovis on nyt käsilä pikku hiljaa ja mahkut raskautumiseenkin ilman kierukkaa todennäköisemmät. =D Jännää jännää...voi alkaa tosissaan kuumeilemaan.

Mukavaa päivää kaikille, itse olen ainakin ihan fiiliksissä! :)

Vierailija
458/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, en siis ole ainoa. Hiukan tässä ehtii toivo nostaa päätään ;). Onks sulla ollut monta päivää elohiiri siellä? Mulla alkoi aikaisin aamulla, nyt tauottaa, mut koko aamun sitä oli. Väsyttää, ällöttää, nälättää, nännit arat. Pissatus (kaikki myös PMS oireita!) testaa sä nyt ja mä testaan perässä. Muutamien pv kuluttua :D. Sulla PUMPKIN (oliko näin???) voi näkyä plussa jo hyvinkin. Jännää on.

EVE: Toivotaan, että saat siirron tähän kiertoon :)

Touhuaa ILTIS täällä taas

Vierailija
459/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelinalle paljon hyvää onnea uuteen alkio siirtoon. Varmasti kaikki toivoisi että uusi yritys tuottaisi tulosta. Lisäksi syvin osan otto miehesi takia. Kyselit viime viikon lopulla, että mistä koira haettiin niin se oli parkanosta, sellaiselta rapufarmilta missä sen isä sekä äiti juoksenteli pitkin pihoja. Tosi nasta paikka lintukoirille kun tykkäävät uida ja juosta irti.

Omaa napaa sen verran että neljännen testin jälkeen oli pakko uskoa että plussa se on. Siirryn siis tuonne odotus puolelle jossain välissä. Tänään se ympärivuorokautinen pahoinvointikin alkoi joten nyt vaan toivotaan parasta.La olisi 3.7.2011, kolme päivää ennen esikoisen synttäreitä.

T. mama ja maha möykky rv 5.0

Vierailija
460/755 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut jonkun aikaa, kun tässä kierrossa ei ole mitään kertomista. Ovis on käsillä mutta mies on koko viikon työmatkalla, joten se siitä hyödyntämisestä:(

Olen ihan pihalla teidän kuulumisista, kun tekstiä on tullut monta sivua mutta tasapuolisesti tsemppiä kaikille, jotka vielä mukana on!

T.Wilpuri kp13/27 yk7