***Heinäkuiset 2011***
Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!
Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.
Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.
Kommentit (755)
Hei vaan kaikille!
Olen lueskellut naita juttuja vaikka vain kirjoitellut tuolla esikoisen vakaajissa. Ajattelin nyt sitten piipahtaa taallakin kun kay niin jannaksi teidan muiden puolesta (Basse, Evelina, Amaliajoel).
Itsellani yrityskerta 3 menossa, mutta tama on itseasiassa ensimmainen naista kolmesta kun varmasti hyodynnettiin ovis oikeaan aikaan. Nyt sitten odotellaan ja piinaillaan -ainoa oire alavatsassa silloin talloin tuntuva paino, mutta epailen etta sekin voi olla ihan omassa paassa.
Plussapuhureita kaikille -toivottavasti te kolme yllamainittua tyttosta tempaisette ne plussat tana viikonloppuna!
Pumpkin
18/25-28, yk 3, 8dpo
täällä on ihan hulvaton meno;-) Meitä on nyt monta testitilanteessa samaan aikaan, huh. Loistavaa, että olet bongannut oviksen ja varsinkin, että se on hyödynnetty. Tuo painontunnehan kuulostaa vallan lupaavalta. Tsemppiä ja parempia hermoja kuin minulla toivottelen;-)
Evelina: Voisko se sun kuva olla liian iso ja sen takia et saa sitä lähtemään eli jos koitat pienentää sitä ja sitten koitat laittaa uudestaan? :) Tai sitten kokeilet lähettää eri selaimen kautta.
Pumpkinille teretulemasta :)
Tuli tosta painon tunteesta vattalla mieleen, että eilen ja tänään, ko toi meän 1 vee pomppi/istu mun alavattan kohilla, nii tuntu sellaselta, että aivanko jotain siellä litistyis ja oli sellanen paineentunne vattalla. Voi kääk, nyt mie aloin lukemaan itteeni taas aivan liikaa, vaikken sitä aikonutkaan tehä :)
Sulla on se etu, että olet jo kokenut alkuraskauden ilot ja oireet ja osaat lukea itseäsi paremmin. Me ekaa kertaa asialla olevat vaan joudutaan pähkäilemään, että mitäs tämä nyt sitten tarkoittaa, että voisiko olla jne. Vaikka kai se itsensä kuunteleminen on kaikilla yhtä herkässä oli lapsia ennestään tai ei. Sitä kun oikein jotain toivoo niin mielikuvitus on aika vilkkaalla tuulella. Mites muuten Amalia sun selkä jaksaa? Mulla on nyt tosi huonona, vihloo vähän joka puolelta. Mutta eiköhän se tästä.
Höh pienensin sitä kuvaa ja on vaan jotain 67kt mutta ei onnistu silti.
Ja edelleen negaa pukkaa... :( Ei edes haamun haamua vaikka valoa vasten ja miten päin katsoisi. Hittolainen! Miten evelinalla? Ja muilla? Mahaan koskee,eli huomenna odottelen tätiä kyläilemään :(
Millä muotoa se kuva on sulla tallennettu? Käytätkö mitä selainta? Aika outoa, ettei anna sun laittaa sitä kuvaa :/ Ja kiitos kysymästä - tällä hetkellä selkäni on hyvässä kunnossa, liekkö aktiivisella "liikunnalla" ollut osuutta asiaan ;) ja ehkä myös sillä, että oon saanut entisiä, jäljelle jääneitä raskauskiloja veks ruokavalion muutoksella, jota kestänyt apaut kuukauden verran.
ihan sama tilanne täällä. Ei edes mitään viivan paikkoja havaittavissa. Maha on ollut kipeä jo viikon, mutta tänään vissiin alkaa ainakin kalenterin mukaan. Voi prkl...
plussia ei silti kai vielä ole tullut? kylläpä teitä piinataan nyt kunnolla,mut niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa:)
ittellä niin paska olo kun kipeenä vähän niin tuntuu ettei mitään jaksa.
amalia:mullakin täällä dieetti päällä oon noudattanu tota jutan dieettiä ja ihan hyvin se on mennyt,tosin 3 litraa vettä tuntuu aika paljolta juoda päivässä. nälkää ei tartte kyllä nähdä sen verran isoja on nuo annokset=D
ovistestissä ei vielä mitään merkittävää eilen eikä tänään,taitaa silti olla tulossa niin kovia repäsykipuja on ollut monena päivänä..
iso plussatuuli nyt tänne !!!!!!!!
nelkku kp 12/28-33
Oon äkkiä käymässä, kun pitäis palata pian jo takaisin hommiin, eli opiskelemaan..
Mulla on tässä ihan tommonen kohta mistä voin lisätä, lukee että Kuva, ____________ Selaa..
Ja siitä sit etin vaan tiedostoista sen kuvan. :-O
Mitähän ihmettä? Ei ollut tosiaan tullut s-postiin.. hmm.
Olin jo varma että täti tuli, kun istuin tunnilla ja tuntu kun lorahti (yh) + poltteli mahaa ja nyt on tullut oikein oksettava olo + närästys. Mut ei!
Sen takia tulinkin tässä kotona käymään että pääsen tarkistamaan, mut tampsa oli vain limassa (hyhhhh mitä juttuja)..
Tunne on kuitenkin että sieltä se täti tekee tuloaan, tosin niin oli jo kp 23-24 jotenn... tiedä häntä, odotellaan !
Tässä vielä parempi kuva ukosta..
en mä huomannut tuota kuvakohtaa ollenkaan, miten mahdollista. Saattaa pikkasen helpottaa kuvan laittamista...
no elikkäs tässä Sulo-poika
mua ihan naurattaa kun mä yritän tuska hiessä vääntää sitä kuvaa tohon väkisin. Enkä viitsinyt sen vertaa katsoa alas päin, että siinähän on ihan kuvaa varten oma kohta. voi pyhä lehmä.
Jaa, no tulis sitten ne menkat jos on kerran tullakseen. Niin jomottaa että kohta on tulva ja tarvii kutsuu komeita pelastuspoikia hätiin.
Hih, juuri niin kuin Basse sanoit, mutta onhan tuo tunne ollut jo reilun viikon;-) Mites Bassen ruoto voi tänään? Toivottavasti paremmin.
Entäs Kirvan olot?
Evelina: Et siis ollutkaan löytänyt sitä ite kuvanlaittokohtaa, mutta hyvä, kun nyt löysit :) Ja kokeiles isompaa kuvaa nyt, ko noi oli nii pieniä.
Nelkku: Ite oon vhh-ruokavaliolla eli vähähiilarisella ollut apaut puoltoista kuukautta ja painoa lähtenyt -6 kiloa ja vyötärö kaventunut -8 senttiä :D Oon jättänyt mm. potut, riisit, pastat veks, en syö leipää, kasviksia/vihanneksia/marjoja todella paljon. Ja muutenkin katon mitä syön. Tässä yks vklp oltiin pienellä reissulla ja käytiin eräällä grillillä syömässä, nii hyi yäk, ko mulla tuli todella paha olo sen syömisen jälkeen, ko kroppa ei tykännytkään liiemmälti liikahiilareista.
Mitähän tää mun kroppani nyt sekoaa, ko väsy ois jatkuvasti ja tovi sitten alko ihmeellinen menkkajomotus????? Tuun varmaan hulluksi ennen ens kuun puolta väliä, heh!
Testin tein taas, oli PAKKO! Ihan tyylikäs nega, jos näin voi sanoa. Sitä kananmunanvalkuaislimaa tullut tänäänkin, alaselkää ja masua jomottaa. Ja TISSIT! Ne on olleet niin niiiiin herkät, lähinnä nännit. Sellasta pistelyn tunnetta välillä ja kun hipasee paitaan (jos ilman liivejä) niin huomaa kuinka arat on. Ja vatsa siis hyvin löysällä. :(
Nyt loppui testit kotoa ja seuraavan ostan vasta viikonlopun jälkeen, mikäli menkat ei ala.
ihmetyttää ja kummastuttaa. Kaikilla meillä, jotka odotetaan jotain ratkaisua tähän tilanteeseen, on hillitön liman tulo. Ei mulla luomukierrossa ainakaan näin valtaisaa kuplintaa ole. sitä kun tulee niin paljon, että luulen aina et lorahti täti pöksyyn. voisiko tämä olla enne jostain?
Yritän tässä samalla rimputella klinikalle et jos nyt täti tulee viikonlopun aikana niin onko mun pakko tosiaan vielä käyttää niitä lugeja ja saako laittaa tampaxin persuksiin. Inhoan siteitä nääs..mut eihän siellä taaskaan kukaan vastaa..pring pring..onko ketään kotona???
Noista limoista ja muista oireista (vaikka tässä ei vielä itsekään tuohon plussaan usko, vaikka 3 testiä on tehty=)), niin mulla oli jo n. viikon ennen kuin menkat olisi pitänyt alkaa, menkkamainen olo. Ja on vieläkin päiviä, jolloin tuntuu samanlaista jomotusta mahassa. Toinen juttu nuo limat, niin ne lisääntyi aika reilusti vähän ennen ekaa haamua, koko ajan sai/saa käydä vessassa tarkastamassa, että mitä valuu =)
Ja nuo molemmat oli minulla alkuraskauden oireina myös esikoista odottaessa.
Eli aika hyvältä näyttää monilla nuo merkit, nyt vaan odotellaan niitä plussia!!!!!=)
t. baba (5+0)
Kun valaisit meitä tietämättömiä. Sullahan onkin ihan tuoreessa muistissa nämä jutut;-) Mites olet voinut? Joko alkaa pahoinvointia olla? Toivottavasti et nyt koko aikaa joudu pönttöä halailemaan. sinähän aloitit tämän plussarynnäkön, joten nyt pitäisi vaan meille muillekin tulla se viiva siihen tikkuun..
Limaa tulee edelleen eikä tätiä näy. mutta negaa negaa negaa, äh, inhoan kohta koko sanaa;-) eiku :-(
En sitten tiedä viivästyttääkö nuo luget kierron alkamista. Tänään pitäisi alkaa, mutta lugeja pitää käyttää maanantaihin asti. Ja jos sittenkin näyttää negaa, niin saan lopettaa luget. Kivat vaan jos mä kuuluun niihin harvinaisiin, joilla testit ei näytä plussaa kuin vasta pitkän ajan jälkeen ja lopetan luget liian aikaisin ja pikku myy menee sen takia kesken. No ei voi taas tietää.
Eveliina: Mulla ei näy noi sun kuvat! Vain pieni neliö jossa jotain mutta itse koiraa ei näy.. ikäänkun rajattu tommonen pikku kulma vaan siitä kuvasta :-OO Mitähän......
Selkä on ollu tänään hurjasti parempi! Ei oikeastaan mitään isompaa särkyä, enkä yhtään lääkettäkään joutunut ottamaan, lähinnä kun pitkään istuu niin auttaa toi venyttely.
Baba Kiitos kun valaisit meitä noista limoista! Ehkä tää tosiaan vois tarkottaa jotain..
Mulla kyllä edelleen vahva tunne tädin tulosta tällä hetkellä.
Ootteko te plussaa odottelevat/jo plussan saaneet
huomanneet pissassanne jotain "erinlaista", tai siis, enhän mäkään sitä nyt kattelemalla kattele, mutta sen verran aina vetäessään oon huomannut et se on keltaisempaa ja voimakkaamman hajuista kuin ennen :D En tiedä voisko tää olla merkki jostain vai ei, mut tuli vaan mieleen kun oon itse huomannut moista.. Ja ruoka-juoma valio ei oo muuttunut mihinkään.. Hmm, pitää googlettaa.
Ihana fiilis kun viikonloppu alkoi ja saa pari päivää nukkua taas myöhään (jos koira sallii..) ja ottaa ihan rennosti (jos tässä olotilassa se on mahdollista..:D)
Ihanaa viikonloppua siis kaikille!
kp 32/24-28
Huomenna sitä plussaa, pliis!
no kyllä nyt on vaikeata yhden kuvan kanssa. Lähetin sun sähköpostiin, mutta mulle tuli vastaus, ettei sun sähköposti toimi tai viesti ei ole siis mennyt perille. On se nyt kumma jos ei yhtä kuvaa saada tänne. Millä konstilla sä laitoit omasi? Yritin ihan kopioi ja liitä, mutta liittämisvaiheessa se sana ei ole aktiivinen ja mitään ei tapahdu. Kohta menee hermo.